Accepterad dr.duck | Ban Överklagan [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr.duck

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954264035/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b3f35e3

Vad är din discord tagg? Jonte.1

Vem var det som bannade dig? Jonte.1

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-10-08 181313.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De banna mig för att jag tackla en polis när han riktade, jag såg inte att han riktade för jag satt i en buske och gömde mig, visste inte om att han såg mig. Så jag tackla han och sprang, hur ska jag kunna se när jag sitter i en jävla buske. Jag förstår från deras POV men de vet inte från mitt, när jag ville visa de sa de bara nej. Jag får ett nej när jag ville visa hur man ser när man sitter i en buske men de vägra. Det som gör det värre är att jag har inte blivit bannad på hur länge som helst, detta förstörde inte rpn för 5 öre. De tog mig ändå och jag rpa mig ur det. När jag försöker prata så kickar han mig från samtalet. Ni borde testa det så ser ni från min POV.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett snut efterföljade och de körde in i allt och powergamea redan, det kändes konstigt att staffs inte kolla det. Men då sprang jag iväg och gömde mig i en buske, jag hade en FOV som var rätt in zoomad så jag såg inte att han rikta vapen så jag tackla han, jag hade inte vapen på mig så de kan ju inte direkt skjuta. Men så tacklar jag han och springer, sen blir jag skjuten 3 gånger av en annan polis som är helt sinnes jag som inte hade vapen uppe.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från min POV var det inte fel men från staffs var det. Från min POV så såg jag inget men det är som det är. Enligt mig så tycker jag att jag fick alldeles för grova åtgärder för nåt som inte var mening att göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan men alla gånger har jag blivit unbannad lika fort. Förutom en och det var staff diss enligt den även fast jag bara la märke till hur han stava.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske att inte tackla men i min tanke var det inte direkt nåt fel för jag visste inte att han rikta. Jag kunde inte se det. Så det beror från vilken POV man såg det ifrån. Jag vet inte asså, det förstörde inte scenariot, döda ingen, skada ingen, gjorde inget för att förstöra scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska passa mig hur jag rpar, för minsta lilla kan man bli bannad för nu för tiden. Jag tänkte inte att det var nåt fel för det förstörde inte scenariot, jag blev tagen lika snabbt utan det. Så att jag inte såg han rikta men blev tagen direkt efter så det förändra inte scenariot alls.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka