Nekad ingemar69 king king | Ban Överklagan [Rirave]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ingemar69 king king

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198870561152/

Ditt Hex-ID: 110000136420180

Vad är din discord tagg? ingemar_08

Vem var det som bannade dig? rirave

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-14 204914.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom valde att banna mig för fear rp då jag och en kompis slog en som hade vapen men han riktade inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inne på bäckhäst och då kom en grabb med basball trä och börja hetsa och slog mig me det sen kommer han tillbaka med en kompis som har en glock 41 på såg när han inte ens är kriminell och dom hetsar ännu mer och då lyckas jag stänga ut en av dom och stänga in den andra så jag skriver ut i annons polis till bäckhäst de är en grabb med pistol: sen gick de 3 minuter ish och då var polisen påbäg så då tänkte jag att vi slår ner han och håller han tills polisen kommer så vi börja slå han men han tar sig upp och riktar då tar jag upp händerna och står still tills han väljer att skjuta mig i huvet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker verkligen att bannen var fel han hade inte vapen uppe och riktade inte och då slog vi ner han. och jag tänkte ju att han var lite smart som varken skjuter eller riktar inne på bäckhäst. HAN FICK LIKA LÅNG BAN SOM JAG när han typ gjode terrordåd för han var inte ens kriminell och hade vapen på sig. jag anser att jag fearrpa inte någonting då jag tog upp händerna och stpd still direkt han rikta eller tog upp pistolen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag var bannad för cop bait då jag råka köra in i en polis och drog där ifrån. har aldrig gjort regelbrott sen des

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag tycker att jag gjode de bra som försökte slå ner han de var ju 2v1 i de här senariot och polisen var påväg. vi hade kunnat välja att inte slå ner han men då hade han ändå dödat oss eller nånting för han var inte kriminell och rulla vapen så han skiter ju i reglerna ändå

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har faktiskt inte lärt mig nånting jag tycker min rp var bra i de här senariot

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka