- Meddelanden
- 44
- Reaction score
- 1
Ban-referens
fivem-gansen-042 — FiveM, Utgår 2026-03-11
Anledning: vapen riktad mot sig och värnar inte om nånting.
Visa på portalen →
Berätta vad som hände jag blev pittad av en helikopter så att jag inte kunde styra den därefter så hoppa jag ur helin och så börja han skotta mot mig och då valde jag att skotta tbx när han skotta ner mig så låg jag på marken en stund sen så kommer han fram till mig och börjar att rikta när jag kommer upp från att vara ner skottad så riktar han och säger ta upp händerna det jag väljer och göra som var jävligt dumt av mig var att jag ist tog upp och ner händerna sen när han inte rikta så hoppa jag in i heli kopter och drog därifrån vilket också var fel för att han var inne i f3 meny och att han skulle söka igenom fast jag fear rpa detta felet ska inte uppstå igen
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag vill ta ansvar för det som hände när jag blev bannad för fear Jag förstår nu att mitt beteende inte följde reglerna på servern och att jag borde ha gjort annorlunda i situationen Istället för att spela realistiskt och visa rädsla för situationen fortsatte jag på ett sätt som förstörde rp både för mig själv och för de andra spelarna.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag hadde kunnat ta upp händerna och inte ta upp och ner pågrund av att jag inte skulle göra såhär då det var jätter fel jag hade bara kunnat ta upp händerna och vara rädd för mitt liv
Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag har fattat minma fel och jag ska inte göra detta igen det var jävligt dumt av mig och kommer inte uppstå igen
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp