Indragen krim och medlem

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noeleriksson

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
hej, jag fick indragen Krim och medlemskap för jag spelade på swewawe, så jag vill förklara mig. Allt började för länge sedan när min mamma köpte en dator till mig och min bror att dela på i julklapp. Jag hade spelat några timmar denna dag och bestämmande mig för att gå ut en stund med mi9n kompis, sedan kommer min bror till datorn och sätter sig och börjar spela FiveM. Sedan efter ett par minuter när jag är ute med min kompis börjar en annan bekant skicka till mig vad jag håller på med, jag svarar bara ? liksom jag fatta ingenting av vad som hände. Sedan efter en stund har jag fått 3 nya discord notiser från han, 1. du spelar på SweWawe det är förbjudet du kommer få indragen krim vilket jag visste om att man fick om man gjorde så. Men jag ringer min bror och frågar vad han håller på med då säger han att han kör FiveM på ortenwave vilket han brukar göra på sitt konto och allt inte på mitt. Men så hade han glömt att byta konto så han satt och spelade på mitt, Visste inte om någonting förens det stod allt allt jag hade krim och medlem var borttagen. jag fattade ingenthing och ville förklara mig ni får tro på det om ni vill, i övrigt var jag på möten idag och likande kommer inte sluta spela det är bara en tråkig sak som hände. Ha en bra dag MVH

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka