ilon | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ilon

Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Ilon

Vad heter du på discord? fredrik20000

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag valde att ansöka till rollen som Medlemskap Ansvarig eftersom jag brinner för Unive och tycker om att skapa en välkomnande och inkluderande miljö. och jag vill bidra till att stärka gemenskapen, förbättra medlemsresan och se till att alla känner sig sedda och delaktiga. Dessutom lockar det mig att få arbeta med andra.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som Medlemskap Ansvarig för att jag är noggrann, lätt att prata med och tycker om att hjälpa andra. Jag vill att alla medlemmar ska känna sig välkomna och trivas. Jag gillar att ha ordning och se till att saker blir klara i tid. Jag är bra på att lyssna, ta ansvar och jobba tillsammans med andra. Med mig får ni någon som bryr sig om medlemmarna och gör sitt bästa varje dag.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra med respekt, vänlighet och ett öppet sinne. Det är viktigt att lyssna, visa förståelse och behandla alla på ett schysst sätt – oavsett vem de är. Man vet aldrig vad någon annan går igenom, så det kostar inget att vara snäll.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja göra så att det känns extra värdefullt och roligt att vara medlem på Unive. Det kan vara genom att lyfta fram vad man får som medlem, skapa bättre kontakt mellan medlemmarna och se till att alla känner sig välkomna och delaktiga.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att medlemmar på Unive ska visa respekt för varandra och för dem som jobbar eller engagerar sig. De ska följa reglerna och bidra till en trygg och positiv miljö för alla. Det är också viktigt att man är engagerad på sitt sätt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskap Ansvarig skulle jag känna ansvar för att alla medlemmar känner sig välkomna, trygga och inkluderade. Jag skulle se till att information når ut, att nya medlemmar får en bra start, och att alla vet vad som gäller. Jag skulle också ta ansvar för att lyssna på medlemmarnas tankar och idéer, följa upp frågor och hjälpa till att lösa problem som kan dyka upp.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag har möjlighet att vara aktiv ungefär 4–5 timmar varje dag. Jag planerar min tid väl och kan anpassa mig efter behov. Det gör att jag kan ta ansvar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Tillbaka