Dubbelpost ilon | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ilon

Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? ilon liljeblad

Vad heter du på discord? grois.1234

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? vad som fick mig att ansöka som medlemskap ansvarig e att jag har känt många gamla medlemskap ansvariga och jag känner att jag kommer kunna ta detta ansvar som medlemskap ansvarig. och jag kommer rpa mindre på unive för att fokusera mest på det ansvaret som jag har fått. men vad som fick mig att ansöka e väll lite att jag har känt många gamla medlemskap ansvariga och att jag kommer vara seriös som medlemskap ansvarig och det känns som ettt kul jobb. samt kommer hålla mycket koll i forumet folk som ansöker sig till att bli medlem. och jag kommer lägga mycket tid som medlemskap ansvarig. och samt har ja ju viljat bli medlem skap ansvarig sen jag blev medlem typ. men ja hoppas jag kan få e chans som medlemskap ansvarig
och Jag vill hjälpa unive att få in fler personer som spelar så unive får en så bra rp som möjligt och att alla som är alla kan reglerna. Jag kommer kunnat ta intervjuer när som helst samt att läsa folks ansökningar. Jag är alltid trevlig mot folket spelar ingen roll hur min dag har varigt så kommer jag alltid vara trevlig. och aa som min kusin skrev på sin ansökan e ju ochså så för mig att jag har ju spelat på unive jätte länge typ lika länge och att jag vill hjälpa denna server så mycket det går genom att ta in folk som faktiskt vill ha en seriös rp nivå. och istället få ut dom som tror att detta e gta/elr sjutspel vad som helst dom vill vi få ut. och folk som bryter mot reglerna elr lallar. och samt faktum med det här e ju att jag vill verkligen hjälpa unive. och jag vill ochså ansöka till medlemskap ansvarig för att jag vill höja folks rp ig och banna alla problem spelare.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för jag kommer hjälpa staffsen med deras arbete jag kommer specca runt dagligen sen e jag en seriöst grabb som vill unives bästa. och vrf ochså ni ska välja mig e för att jag kommer vara aktiv dagligen. och sen vrf ni ska välja mig e ju ochså för att jag kommer vara sjukt aktiv i discord och forum t.e.x ta 30-40 ansökningar och intervjuer per dag ungefär.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta människor med en bra ton och va snäll mot de man ska även bemöta de väldigt bra

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? ja jag vill att folk ska vet att om man är medlem på en sådan bra server som unive så ska man kunna regler och köra på unive kör de på 2 server samtidigt och är WL på båda servera så ska de it vara medlemar här man ska även alltid ha en bra ton mot folk och it bara för att jag är högre uppsat än de ska jag bete de dåligt då kommer de få ett dåligt intryck av servern

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att ha bra rp och man ska kunna reglerna. i alla fall grundreglerna perfekt!, om man inte skulle kunna följa ALLA regler så skulle jag förstå det men runt 80% av alla reglerna ska man kunna bra i alla fall tycker jag. Men om man inte kan suntförnuft så kommer jag neka dem och be dem ansöka igen när man har läst igenom reglerna bra!.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag känner att mitt ansvar är att hjälpa icke wl och även wl med intervjuer/ skriftligt samt muntligt och om man fuskar/plagiat på sin ansökan och om personen skulle få konsekvenser och det var en person som jag hade gjort godkänd så kommer jag ta konsekvenser utan att säga emot om det skulle behövas. jag kommer samt ha ansvar om ickemedlemmars wl, om dem får den eller ej

Hur ser din aktivitetet ut? Otrolig hög. Mer behövs ej.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka