Nekad matte153 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

matte153

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? mattias

Vad heter du på discord? matte153

Ange ditt födelsedatum 26 Februari 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill kunna göra så folk höjer sin rp nivå och blir medlem eller test medlem och jag brinner för att göra folk medlem så dom också kan bidra i servern med olika jobb

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag e en person som gillar att samtala jag e online ganska ganska mycket och jag vill kunna höja folks rp nivå jag vill inte vara en sån här som ger medlem till mina kompisar nej dom kommer få ta och ansöka och göra intrevjun och jag kommer bemöta alla lika mycket jag tycker jag borde bli medlems ansvarig för att jag vill kunna se folk ta sitt framsteg inom rpandet och jag brinner för just det jag kommer hela tiden ta intrevjuer eller sitta i forumet

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta dom som man själv vill bli bemöt jag kommer bemöta alla lika mycket

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att medlemar ska ha hög rp och visa icke medlemar så dom nya i unive också har lika hög rp nivå

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? dom ska ha hög rp nivå och kunna reglerna och jag vill att dom ska rp på en riktigt bra nivå

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? det ansvaret jag har är att göra folk medlemar och så det finns högre nivå av rpandet och så folk kan jobba på olika ställen

Hur ser din aktivitetet ut? jag kommer kunna vara online 5 timmar om dagen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej tror det e bra så

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka