Nekad IDRINKFIJIWATER | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

deluxee20

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
2
Ban-referens
fivem-blåljus-mcmm — FiveM, Utgår 2026-03-21
Anledning: Hoppar ut direkt och on sightar samt går ej för däck
Bannad av: Berra1213
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag och en från mitt gäng kör in i gs och ser en vendetta bil. Vi kör fram till han och min grabb börjar prata med han. Efter en lång diskussion och bekräftade att han var vendetta bestämmer jag mig för att hoppa ut och smäller han rakt i huvudet.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Det gör jag till 100%. Jag förstår att jag gjorde fel med att skjuta han i huvudet men på klippet ser det värre ut än vad det faktiskt är. Vi (min kompis mest) pratade med han i några minuter innan jag hoppade ut som visar att jag inte bara hoppar ut direkt men jag tar full ansvar till att jag sköt han i huvudet. Vi hade överläget i det där scenariot men jag skjuter han ändå i huvudet.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att jag inte ska skjuta huvudet. Det visste jag också men det var väldigt sent på natten och glömmde bort det helt. Det jag skulle ha gjort var att skjuta hans däck för att sen fortsätta jaga han och kidnappa han för att göra scenariot med socialt och förlänga det.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag fick ju indraget och prisökning. Jag kommer vara försiktigt med vad jag gör från och med nu för att inte åka på krim varningar, indraget eller redlist. Tycker att jag förtjännar en chans för att jag förstår mitt fel vilket jag sa och berättade för staffsen i support.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka