Nekad IDRINKFIJIWATER | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

deluxee20

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
2
Ban-referens
fivem-blåljus-mcmm — FiveM, Utgår 2026-03-21
Anledning: Hoppar ut direkt och on sightar samt går ej för däck
Bannad av: Berra1213
Visa på portalen →

Berätta vad som hände En av mina grabbar hittade vendetta och pratade med han. Jag bestämmer mig för att hoppa ut och smälla han direkt i huvudet.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det gör jag till 100%. Direkt i support höll jag med staffsen att jag gjorde fel och fattar beslutet dem tog.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Om man är i överläge i en situation ska man gå för däck för att kunna kidnappa personen för att utveckla scenariot mer socialt. Blir roligare för både oss och motparten. Vi slipper göra en stor skottlossning utav något och bara döda men kanske komma fram till något under kidnappningen till och med.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag förstår mitt fel och i support tror jag också att staffsen fattade att jag insåg mitt fel. Jag fick indragen krim och prisökning som jag inte kommer att överklaga utan bara försöker få en chans till att spela på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka