Antagen iceys | Ansökan till Servervakt [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iceys

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad heter du på discord? dubbel_nugge_

Vad är ditt Hex:ID 110000109cd2b3b

Ange ditt födelsedatum 3 November 1993

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är inloggad i princip 13h per dygn lever på servern mer eller mindre. Chef över Auto experten, Har god aktivitet.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 12 Juli 2025 snart ett år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har till uppgift att underlätta för andra moderatorer, den har även till uppgift att se till att lall osv inte förekommer. En servervakt bär även ansvaret för att skapa en trygg miljö för andra spelare på servern och kunna styra undan otrevligheter så som personer som gör fel Wdm osv. En servervakt ska välkommna nya spelare om man stöter på dem tycker jag.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt då jag ser så mycket på servern som inte bör vara där, Bevittnar mycket wdm osv, jag vill vara en i teamet för att kunna hjälpa er andra att få bukt med tokigheterna, Jag är även chef över Autoexperten så ser även en hel del även där.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom Servervakt skulle kunna vara att man kickar ut folk bara för att man tycker det är kul eller ger felaktiga kickar/bans. Eller att man sprider ut det hur som helst och har det som ett hot "gör du såhär, så kommer jag göra såhär". Kortfattat.

KalleAnka har sett att jag är en grön spelare.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka