Nekad Ice_Wallow_come | Ban överklagan (Rom1n)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mankan

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199264469284/

Ditt Hex-ID: 11000014dbc9124

Vad är din discord tagg? SalamAlekum#8427

Vem var det som bannade dig? Kråkan

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Terrordåd

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det beror formdligen på att jag sköt en grabb vid piren med ett hagelgevär som samt gör att jag är krim utan krim eftersom att jag ionte får sjukta någon förutom om du är krim och har en anledning, i detta fall hade jag ju en anledning men jag var ju inte krim så too bad for me.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle precis stänga av för idag och åkte till det närmsta garaget som i detta fall var piren där jag senare träffade på en grabb som började leka ball och säga några oförsjämda ord som hora, bitch mm så eftersom att han förmodligen roleplaya som en gangster behövde ju jag vara med lite realistisk och defenda mig själv eftersom annars hade det ju vara orealistiskt om jag bara försvann och sket i det så jag började säga några ord tillbaka och vi gasta på i minst 5 min mot varandra tills att allt börjar spåra ur och han börjar snacka om min familj och honar imprinsis mig, detta tog som att det inte var någon rp vilket det förmodligen inte heller va så jag fick en ganska rolig då ide, nu inser jag hur dum den var men jag sprang iväg och panga han i huvudet med ett hagelgevär och han som förväntat dog. Sen så var jag bannad i 9 dagar och jag ser det som en fair ban tills att jag sen 9 dagar senare kollar hur länge jag är bannad så står det perma.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban och det var jag som gjorde fel genom krim utan krim.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Månag var när jag var ny på serven och de flesta var fali rp t.ex att nämna dc mm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde väl bara kört iväg till ett annat garage och bara skita i det men jag vill försöka vara lite realistisk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jajamen, frånomed nu kommer jag försöka undvika såna situationer genom att bara ignorera han om det spårar ut igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yup

Dock att jag blev bannad på imprinsip allt som har med unive social är lite bs men aja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka