- Meddelanden
- 18
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199264469284
Ditt Hex-ID: 76561199264469284
Vad är din discord tagg? ambatukam8427
Vem var det som bannade dig? steam:11000014dbc9124
Var är du bannad? Discord servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte...
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag cyklade på fivem servern för att komma på ideer om min RP gubbe (Skulle precis skriva en medlems ansökan) och så tänkte jag att jag kan passa på att kolla dc servern om det står något viktigt om medlemskap på Unive men jag såg att jag hade fått ett bot medelande där de stod att jag hade blivit bannad...
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga det
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nope har inte haft någon tidigare bann på dc servern iaf
Hur hade du kunnat gjort annorlunda?...
Har du lärt dig någonting efter din ban? nä inte direkt
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yup
Ditt Hex-ID: 76561199264469284
Vad är din discord tagg? ambatukam8427
Vem var det som bannade dig? steam:11000014dbc9124
Var är du bannad? Discord servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte...
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag cyklade på fivem servern för att komma på ideer om min RP gubbe (Skulle precis skriva en medlems ansökan) och så tänkte jag att jag kan passa på att kolla dc servern om det står något viktigt om medlemskap på Unive men jag såg att jag hade fått ett bot medelande där de stod att jag hade blivit bannad...
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga det
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nope har inte haft någon tidigare bann på dc servern iaf
Hur hade du kunnat gjort annorlunda?...
Har du lärt dig någonting efter din ban? nä inte direkt
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yup
Senast ändrad: