Nekad Mad4pasa | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mad4pasa

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199493085400/

Ditt Hex-ID: 11000015b5cf8d8

Vad är din discord tagg? Mad4pasa

Vem var det som bannade dig? Fille

Bild på banmeddelande: IMG_1170.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade ett annat konto jag var medlem på då så gick jag in och sköt som medlem och nu har fille ändrat min ban t spoofer när jag inte ens spoofade var unbannad ingame

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sköt på en Person och sen blev de restart efter de så behövde jag hoppa suport och så fick jag p ban för Krim utan Krim sedan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig för jag kan erkänna att jag sköt som icke Krim och men det som är felaktigt är den bannen jag har nu har inte spoofat var unbannad ig som jag skrev innan och jag ber bara om en andra chans om jag gör ngt ni kan ta hårda åtgärder mot mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Spoofing för jag spoofade alltså att jag var bannad och så var jag bara inne förstörde på servern sen så blev jag ju unbannad från de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte skjutit det var dumt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig väldigt mycket att jag inte ska bryta mot en enda regel på unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka