Nekad ice1525 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ice1525

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114329885/

Ditt Hex-ID: 110000144c99f1d

Vad är din discord tagg? ice1525

Vem var det som bannade dig? Liddegame

Bild på banmeddelande: unive ban.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hoppar ut och skjuter mot en bil som jagar mig sen kör jag därifrån och deltar inte mer i senariot. Ganska simpelt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det börjar med att en mercedes bil hoppar ut och börjar hela skottlossningen utan anledning. Sen efter det åker jag runt lite sen åker jag efter bilen som startade allting. Därefter hoppar de jag rpar med ut på den bilen men han fear rpar och kör därifrån. Sen efter det så följer jag efter den mercedesen. Då kommer det en jeep vid typ grovestreet pizzerian och jagar mig hela vägen från pizzerian till parkeringsgaraget i grovestreet. Efter att jag har släppt fokus mot mercedesen så lägger jag fokus på han som jagar mig. Då hoppar jag ut ur min bil för första gången i hela senariot och riktar sedan kör han bara iväg så det går inte att ha ett socialt rp med honom då skjuter jag istället och kör iväg efter att hans polare skjuter mot mig och går inte tillbaka till senariot som man ska göra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Förstår väll hur staffsen som bannade mig tänkte och detta kommer inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ca 20 gånger på 4 år spelat på servern och vissa felaktiga men har lärt mig

Tror dock inte jag har blivit bannad för shoot on sight innan så det var en först. Kommer inte uppstå igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt hoppa ut utan åkt fram till jeepen och snackat med honom och fråga varför han följer efter mig och påbörja ett nytt senario med honom men efter hela det där senariot så blir det lite mycket att hålla koll på när dom är ca 15-20 bilar och jagar oss i 10 minuter + till dom hoppar ut och skjuter

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja gör inte om de igen

Ångrar det jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka