Accepterad ice1525 | Ban Överklagan (Liddegame)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ice1525

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114329885/

Ditt Hex-ID: 110000144c99f1d

Vad är din discord tagg? ice1525

Vem var det som bannade dig? Liddegame

Bild på banmeddelande: unive ban.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sköt mot en grabb för tidigt istället ville staffsen att jag skulle kommunicera med personen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Efter att jag hade kört runt i ca 10 minuter i grovestreet började en mercedes starta en skottlossning mot våran allians. Vi va ca 3 bilar totalt och de va runt 15. Efter att han hade startat med att skjuta hittar jag mercedesen och börjar jaga honom pga det han gjorde. Sen dyker en jeep upp bakom mig när jag börjar jaga mercedesen så då lägger jag allt mitt fokus på honom för att jag hamnar i större risk om jag ska försöka stoppa 2 bilar samtidigt. Så jag väljer då att vända långsamt och det gör han med och då vänder jag bilen och hoppar ut och riktar och skjuter. Efter jag gjort det så innan jag ens hinner ta mig därifrån så blir jag beskjuten av jeepens polare. Därefter skriver liddegame i pm till mig att komma support och det gör jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en korrekt ban på sätt och vis. Fattar hur du tänker (liddegame). Och detta kommer inte uppstå igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett par gånger från 2021 - 2025 men aldrig för shoot on sight som denna gången. Men jag är inte medveten om att jag någonsin har begått samma regelbrott flera gånger. Och oftast lärt mig av mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade såklart kunnat åkt fram till personen och försöka förstå varför han jagar mig. Men i den situationen vet jag inte om det är 4 i bilen eller 1 samt i det senariot var det väldigt mycket som hände.

Men detta som hände här kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och detta kommer inte att hända igen. Kommer att försöka att lösa konflikter på andra sätt och inte skjuta i första hand.

Och ångrar det jag gjort. Hoppas du förstår.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka