Accepterad ice1525 | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ice1525

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114329885/

Ditt Hex-ID: 110000144c99f1d

Vad är din discord tagg? ice1525

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: unive opoppop.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hoppade ut i första läge istället för att gå för kidnappning osv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. 2 Bilar åkte rakt in i vårat gänghus och sa att de hade jagat mig vilket jag hade 0 koll på. Så de står då i vårt gänghus och säger det så jag åker ut. Sen vid bra läge hoppar jag då ut och skjuter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker på sätt och vis att det var en korrekt ban men jag skulle viljat förklara min situation mer i support då jag inte fick tala till den nivån som jag skulle vilja. Jag skulle vilja snacka med 720 melvin då vi hade senario ca 1 timme innan i support då han sa att han hjälpte whyos som jag var med i då. Melvin sa att han hjälpte whyos och att han skulle skjuta mot syndikatet samt deras allians. Men nu sitter han och inprincip trycker ut mig från mitt egna gänghus och säger att han har jagat mig vilket de inte har gjort vad jag vet. Så eftersom han då svikit mig ingame så väljer jag att endast skjuta honom inte några av de andra i bilen brevid.

Så för er staffs ser det ut som shoot on sight men det var mer som rättvisa i min sitts men jag förstår bannen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad ett par gånger innan men minns inte riktigt alla bans då jag har spelat på unive sen 2021. Jag brukar oftast inte göra om samma misstag men denna gången gjorde jag det och ber om ursäkt för det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka lösa det socialt istället för att skjuta. Jag hade kunnat hoppat ut och riktat och försökt göra en kidnappning. Men då hade jag förmodligen dött. Annars hade jag kunnat försökt sticka därifrån. Så det finns en del saker jag skulle kunnat göra istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och jag kommer säga upp min krim om jag blir unbannad så jag slipper göra om dessa misstag på unive igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka