Accepterad ice1525 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ice1525

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114329885/

Ditt Hex-ID: 110000144c99f1d

Vad är din discord tagg? ice1525

Vem var det som bannade dig? Tofflan

Bild på banmeddelande: ioio.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sa att jag skulle skjuta en polis framför andra poliser samt runt 10+ gäng medlemmar som är med i samma gäng som mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Poliser kom till rondellen, sen såg dom ett vapen och valde att stanna och kalla in på förstärkning. Sedan så åkte alla i gänget till dom för att snacka, Efter en stund av snack och skön rp så kommer en lall polis fram och börjar snacka skit mot våran gängboss. Då väljer jag att backa henne och säger att jag ska skjuta honom. Min rp kanske inte är perfekt men jag har ändå spelat på servern sedan 2021 och aldrig blivit bannad för något liknande som detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig. För att det var då en polis som kände att det är lite roligt att lalla med folk på servern och snacka skit mot gäng medlemmar och allmänt provocera mot bossar och osv osv. Då väljer jag att säga att jag ska skjuta han med en halv lallig röst efter ett riktigt tråkigt senario från polisens sida. Jag tycket att istället för att banna för något man säger tycker jag att man ska ta det via rp inte via banns. Jag tycker hellre då att om denna polisen då tog illa upp borde han göra en insats mot mig och gripa mig pga de saker han inte tyckte va rätt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett par gånger under åren men jag var grön spelare innan denna bannen och jag har inte gjort samma misstag som jag har blivit bannad för tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Varit tyst men hur roligt är det, man vill ju kunna ha en rolig stund på unive utan att man ska bli bannad för minsta lilla man gör. Jag tycker inte det är rätt att banna någon för sånt man kan lösa via rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och kommer inte göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka