Nekad ice1525 | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ice1525

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114329885/

Ditt Hex-ID: 110000144c99f1d

Vad är din discord tagg? ice1525

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: unive ban..PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Istsöka göra ett socialt senariället för att föro med personen valde jag att skjuta istället för att då försöka kidnappa och göra det roligt för motparten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde hem till whyos gänghus och från ingen stans kommer det 2 bilar som kör in till whyos och säger att de jagat mig vilket jag inte visste om. Så jag drar ut från gänghuset. Då fortsätter de klaga på att jag kör in till gänghus när jag blir jagad och då känner jag igen en person. 720 Melvin som tidigare hade sagt att han skulle hjälpa att kriga mot de whyos har krig mot. Men nu väljer han att köra mot oss istället när han då säger ingame att han är solo. Eftersom Melvin då ljugit för mig ingame och väljer att byta lag så väljer jag att skjuta honom. Och sen blev jag bannad i 7 dagar för shoot on sight.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker ändå att det var en korrekt ban. Jag vet om att man inte ska göra så. Men i just den situationen var jag lite stressad för att det var ca 3 mot 1 så jag gjorde det som jag tyckte kändes bäst för mig i stunden. Men jag förstår helt och hållet anledningen till att jag är bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett par gånger under mina år på unive men kommer inte ihåg de flesta. Men oftast brukar jag inte göra om samma misstag som tidigare. Kom tillbaka till unive för ca 1 månad sen efter 10 månader paus så mycket har ändrats och krim rpn har strypts.

Därför kommer jag förmodligen säga upp min krim istället för att fortsätta som kriminell på servern och gå tillbaka till polisen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat snacka mer och försökt kidnappa. Men det är svårt i den situationen men det hade varit ett bättre val.

Förlåt för det jag gjorde och ska seriöst inte upprepa det igen. Då jag förmodligen inte kommer rpa krim på ett bra tag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Om du hedgehog väljer att unbanna mig kommer jag förmodligen ta en paus från krim rpn och byta till polis istället så jag kan rpa där istället då jag känner att jag behöver en paus från kriminell rpn.

Kommer reskinna min ped så att jag har polis kläder till den så jag kan rpa fullt ut polis istället.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka