Accepterad ice1525 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ice1525

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114329885/

Ditt Hex-ID: 110000144c99f1d

Vad är din discord tagg? ice1525

Vem var det som bannade dig? Philip

Bild på banmeddelande: klakesko ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Philip valde att banna mig pga en del regelbrott som skedde under en period.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer inte riktigt ihåg vad som hände eftersom det var ca 10 månader sen men antar att det var ett chaos senario och det ledde till ett par bans inkl min klakesko ban då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban för att min rp var som lägst då och jag förstår helt varför den fortfarande sitter än idag. Jag hade en rp nivå som inte går att ha på unives standard men detta kommer inte upprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det är väll en del bans men inga som sitter ban efter ban utan jag lärde mig av mina bans och tror faktiskt inte jag gjorde samma misstag mer än en gång. Jag kommer inte sitta här och säga att jag inte tog åt mig av bansen utan det gjorde jag. Sitter inte heller här och försöker bullshitta mig fram till att jag inte förtjänar något av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte begått regelbrott inom krim rp som absolut inte får förekomma. Jag vet att det var chaos på servern under den tiden. Jag var själv staff under en längre period och fick se från det perspektivet. Men det gick inte att köra helt felfritt under den perioden för skojar inte nu nästan marioriteten av krim rpandet satt och körde fult.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har väntat nu i 10 månader på att göra denna banöverklagan och gjort annat i livet. Rp och fivem har inte varit en prioritet men nu när hösten och vintern snart är påväg skulle jag vilja komma tillbaka till unive. Och, Ja jag har 100% lärt mig av detta och det upprepas ej... Hoppas du ser över detta och ger mig en ny chans Philip. Nekar du denna kommer jag inte sitta och tjata på en unbann utan detta gör jag så du ser hur jag tänker på det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes ha en fortsatt trevlig dag. Philip är även bannad från unive dcn.

Fuskar du igen kommer du aldrig mer tillbaka hit, SISTa chansen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka