ICE | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Henke76

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
3
Vad ska gänget heta? Mc Soldier

Vad är ditt discord namn? Lulle666#1337

Vad heter du i verkligheten? Henrik

Ditt födelsedatum: 15 Januari 2006

Hur ofta kommer du vara inne? detta ärr dom tiderna jag är inne och spelar
måndag 16:00-00:00
tisdag 16:00-00:00
onsdag 16:00-02:00
torsdag 15:45-00:00
fredag 16:00-02:00

Helger:
Lördag 08:00-03:00
Söndag 08:00-23:00

Hur många timmar har du på Fivem? 500 timmar har jag.

Berätta om din karaktär: min karaktär heter Abdi mustafa och han är 21 år och lever ute i staden. Abdi är en väldigt kreativ person med mycket att ge till sin omgivning. han gillar att vara med kompisar och köra bil och checka läget bara. abdi har länge gillat att hålla på med kriminella saker. som ung var Abdis pappa en känd gängboss i staden han bodde i då. där hans pappa sysslade med droger och vapen. Abdi hade det svårt i skolan som ung. han hade tyvärr inga kompisar som han kunde lita på, han hade bara falska kompisar som var ute efter hans pengar, samt hans ägodelar. när Abdi en dag var i skolan så kommer en kille som gick i 3an och frågade om han ville bli kompisar. och Abdi sa nej för han kunde inte lita på någon nå mer för alla hade svikit han, alla hade lurat han på pengar och saker som han ägde. Abdis pappa var rik, så Abdi fick ofta massor med märkeskläder och dyra saker som ingen annan hade råd med. men Abdi visste att det var pengar som hans pappa hade fått genom kriminella saker, så oftast så ville inte Abdi ha på sig såna saker för han kände på sig att han skulle göra nått fel. så Abdi blev 16 år och hittade en tjej som han bodde hos. han flyttade in hos henne när han var 17år och då visste Abdi att han hade hittat något magiskt. han hade fått en riktig tjej som inte var ute efter hans pengar eller annat. dom flyttade till Unive och skaffade ett stort hus med pool och allt. det var det finaste stället på Unive där bara rika personer bor. men nu visste Abdi att han verkligen har hittat rätt.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? För att jag tycker att det känns kul att kunna driva sin egen verksamhet och att det skulle vara kul att ha ett hus men vapen och saker där man kan lagra dom. och bilar och allt som finns. jag har varit med i ett gäng och det var riktigt roligt. men det skulle vart ännu roligare ifall man fick ha ett eget gäng och vara boss och kunna bestämma lite mer inom gänget. jag tycker att jag är redo för att kunna driva och skapa ett gäng. för att då lyder jag ingen annans order utan man får bestämma mer inom gänget. samt att man får planera själv sina bankrån och samt butiksrån. man är ingen liten slav i ett gäng. och det tycker jag är bra. jag tycker även det känns bra för att man kan känna att folk kan vara rädda för gänget och det känns bra att ha det. jag kommer även inte att hålla i ett gäng med lallare utan jag kommer ha krävande och bra RP spelare inom gänget, som kan utföra speciella handlingar som man ska kunna om man är en värdig medlem i gänget. samt att folk som driver gäng med för mycket lallare tycker in

Har du några med dig från start med gänget? ja jag har en kille som heter Tigran Enström och jag tycker att han är en rolig och snäll person och en av mina härligaste vänner. även fast vi träffades online så har vi ändå så himla kul tillsammans. så jag ska vara boss och han vice och jag tycker att han även inte bara har en bra personlighet utan även en fantastisk RP nivå. och hans dröm är just att vara kriminell och vara med i gäng.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Jag tänker oss ett gäng som folk ska kunna känna till. inte ett gäng som inte ska våga vissa sina egenskaper, utan tvärtom vi ska vara ett gäng som utstrålar positivitet även fast vi kommer vara ett hårt och ganska strängt gäng. vi kommer även ha droghandlare, hitmans, vapenhandlare samt mer jag känner även att det skulle vart kul om vårt gäng skulle vart farligt också att folk ska vara rädda för oss så vi vet våran position i staden. vi kommer ha hög RP Nivå med samt mycket att ge.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har varit gäng boss i en annan server där vårt gäng var väldigt framgångsrikt det var jag och en annan kille som skapade det och det var ett bra gäng men nu när vi är tre personer så tror jag det kommer gå mycket bättre. Jag har tidigare varit med i Hermanos men blev kickad eftersom bossen såg en gammal gäng ansökan jag senare tog bort. Jag har rollspelat på väldigt många RolePlay spelare där jag varit enligt mig och kompisar väldigt bra kriminell roleplay spelare. Jag har tidigare på denna server handlat knark och vapen och skaffat kontakter över hela servern. Jag känner att mina tidigare erfarenheter har hjälpt mig väldigt mycket inom min kriminell RP och nu känner jag mig redo att skapa ett till gäng. Mitt tidigare gäng var på en server som heter GTA RolePlay Club. Jag har många tidigare erfarenheter av serier och filmer. Faktum är att 90% av alla filmer handlar om gängkriminalitet och där lär jag mig hur mycket fungerar och får kunskap. Jag känner att jag och min kompis Tigran kommer kunna styra upp ett bra gäng på servern.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? jag tänker att min roll som boss ska vara tuff men ändå rolig på samma gång. jag tycker att man ska vara trevlig och snäll mot sina medlemmar i gänget och inte behandla dom som slavar. jag tycker även att springisar har även lika stor plats i gänget som en medlem. och jag tycker att jag ändå ska vara bestämd som boss för att man kan inte vara för snäll och ge massor med saker eller liknande.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag som boss kan utveckla serverns gäng RP genom att hela tiden hålla en hög nivå av RP. jag tycker även att vi i gänget även ska skapa jätte bar scenarion för server och alla som är inblandade i scenariot. jag kommer även göra mycket för servern och jag kommer inte tolerera att nån i gänget förstör kriminell RP eller Gäng RP för att sker det så blir det raka kicken från gänget och ingen återvänd. för att vara boss är ett stor ansvar och jag tycker att man ska vara hård med sånt om att kunna utveckla och inte förstöra gäng RP och kriminell RP.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut vi planerar en kidnappning på en kille som snackat skit om vårt gäng och att han lämnat det: så vi börjar att planera ut hur vi ska utföra kidnappningen och kommer fram till att vi ska fara ut och leta efter han och se ifall vi kan hitta han, så jag och tigran far ut och letar efter killen som har snackat skit om gänget men vi hittar han inte så vi ringer dom andra grabbarna och fråga om dom hittat han, men dom säger att dom inte hittat han. så jag kommer på att en till kille for själv och letade efter han så ringde till han och han svarade jätte stressad att han hade hittat killen och att vi skulle komma till nakenstaden. där vi skulle snacka med han. så vi åker dit i 2 bilar snabbt och ser att våran grabb tagit buntband på han och riktar pistol mot han och jag hoppar ut ur bilen och springer med mask mot han och riktar vapen. och ser att han är jätte rädd. så vi pressar han på information och snackar med han och varför han hoppade av gänget och att vi är bland det största gänget i staden så det kommer inte bli bra ifall man lämnar gänget. men sen när vi fått det vi behövde så klipper jag han med en colt och sen hoppar vi in i bilarna och åker där ifrån. sen åker vi tillbaka till vårt ställe och firar att killen inte kommer komma ihåg nått och vi har information.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Genom att göra tester på våra medlemmar så kommer vi hålla koll på att de håller en hög RP nivå. Eftersom vi jobbar tillsammans och det aldrig ska vara något speciellt att till exempelt spela med gäng bossen / gäng vice bossarna så kommer vi spela och RPA med våra medlemmar väldigt ofta detta kommer att leda till att vi har bra koll på våra medlemmar. jag kommer även att fråga er staffs om ni sett något dåligt som kan leda till större saker. så jag kommer fråga er staffs mycket.

Hur hanterar du kritik? Jag hanterar kritik bra ifall jag har fått veta vad jag ska förbättra. Utan någon som säger vad som ska förbättras så blir det bara tråkigt med t.ex en -rep. Bra kritik ska berätta vad de tycker. Jag vill gärna veta vad som ska förbättras så jag kan göra det. Ifall kritiken blir väldigt taskig blir man såklart ledsen som till exempel ifall någon skriver “-rep du är sämst!” då kan man bli lite ledsen men man vet heller inte vad jag ska förbättra det är dålig kritik. Jag hanterar kritik bra. Konstruktiv kritik är alltid bra och jag försöker alltid förbättra mig efter den kritik jag fått. Jag försöker alltid förbättra om någon säger något dåligt eller om någon säger t.ex utveckla mer din ansökan etc. Jag hanterar kritik väldigt bra. Jag tar emot konstruktiv kritik med ett tack. Men kritik som inte har någon mening är inget att bry sig om. Jobba framåt och förbättra sig själv med hjälp av Tips ifrån andra.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? ja jag skulle såklart fortsätta spela på Unive för det är den roligaste servern i sverige.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, jag spelar bara på Unive.

Har du läst våra Regler? ja

Tillbaka