Accepterad .Ice | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/7656119892243446/

Ditt Hex-ID: 11000013959879f

Vad är din discord tagg? 1.ice.

Vem var det som bannade dig? hunkis

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-11-06 203354.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag förolämpade en tjej ingame på ett väldigt grovt sätt, vilket inte är okej någonstans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en tjej + en till person som hoppade in i efterhand slogs utanför sjukan och så blev det hetsigt och jag sa till tjejen: ska du dö din lösa luder. Sen så fick jag sv ban och så kontaktade hon staffs och dem p bannade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban eftersom det var jag som gjorde grovt fel och sa väldigt äckliga och elaka saker ingame då till den här personen, så den är korrekt till 100%. Dock så vill jag gärna komma tillbaka till unive då jag har varit bannad i runt en månad och känner att jag har tagit mitt straff och jag har lärt mig av det. Jag vill gärna komma tillbaka till unive då det är och kommer alltid vara min favorit server att gibba på. Jag gjorde ett misstag att då kalla henne för dessa saker ingame vilket var fel av mig och väldigt osmakligt gjort och det vill jag be om ursäkt för, sen så är jag människa och man gör misstag ibland som man lär sig av och det har jag gjort utav min ban och jag vill gärna återgå till servern för att rp'a med folket som man lärt känna under min tid på serven.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kollade upp min senaste ban och det var spawnmenu abuse jag blev bannad för. Jag blev bannad ett hyfsat långt tag och jag lärde mig av bannen och har ej gjort det felet sen dess. som sagt så lär jag mig av mina bans och jag har lärt mig en stor läxa av just denna bannen jag har nu och jag har lärt mig om vad som är okej och inte okej att säga till folk både på denna servern och rent i allmänt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade helt enkelt bara slutat säga någon hetsigt över huvudtaget eller kanske använda andra ord som inte är personangrepp. Att göra personangrepp mot folk är inte okej och det har ni nolltolerans mot vilket jag helt enkelt får ta och följa och lyda reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig vad som är oacceptabelt att säga till folk på denna servern och så har jag lärt mig hur ni ser på sånt här beteende som jag hade då. Jag har läst dem nya reglerna som ni la ut och vet nu mer om vad som man får och inte får säga/göra på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka