- Meddelanden
- 17
- Reaction score
- 2
Blacklist-referens
ID: 996 — Övrigt
Anledning: Korrupt spelare, tar ut pengar från sjv kassan.
Personal: Da1masen
Datum: 2026-05-24
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag arbetade som sjukvårdare då hade nyss blivit upphöjd till översköterska så hade bra relation med ledningen! Hade ont om pengar så frågade bara chefen om jag kunde få ta ut pengar från kassan för att köpa en bil eftersom jag kändehan rätt bra så sa han det var chill så länge jag satte tillbaka allt efter 1 vecka! Sen kontaktar staffsen mig och säger att jag är bannad för att ta ut pengar utan tillåtelse. OBS, utan att ens kontakta chefen och fråga honom om han gett tillåtelse! Så blir jag bannad bara! Fick däremot till mig att jag också behövde få tillåtelse från jobb ansvariga något jag själv inte visste och inget SJV chefen sa till mig!
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar till viss del ansvar! Jag kunde absolut gjort reserch eller frågat jobb ansvariga också om det var okej, den tar jag på mig! Men eftersom chefen sa att jag inte behövde det så litade jag på honom såklart! Men absolut man har alltid själv ett ansvar i alla situationer på något sätt den tar jag på mig!
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att vara lite mer försiktig innan jag tar ut pengar och overall i andra situationer göra mera reserch och se till att det är okej! Ett alternativ är ju att hoppa support och dubbelkolla för säkerhetens skull det kunde jag absolut gjort och det har jag lärt mig! Man lär sig saker hela tiden och gör misstag sen får man förklara sig och hoppas man blir förstådd!
Jag tänker alltid så att man lär sig en läxa för att sen inte göra om det osv, ingen är felfri alla gör misstag bara man tar lärdom från dom!
Varför ska vi ge dig en till chans? Dels för att jag inte är en problemspelare jag sköter mig till stor del (iallafall i nutid) och tar ansvar för mina handlingar. Denna situation skulle jag säga bara var ett rent missförstånd, så därför jag skriver denna överklagan!
Har du bevis som stödjer din överklagan? Det med chefen tog jag ingame och eftersom han sa att det var lugnt tog jag inget klipp på att han sa det tyvärr. Just för att jag var så säker på att jag gjorde rätt för mig, hade jag tvekat hade jag ju såklart tagit klipp!
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja