Accepterad .Ice | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: -

Ditt Hex-ID: 11000013959879f

Vad är din discord tagg? 1ice1

Vem var det som bannade dig? theodoro

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-01-19 185850.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte hur dem tänkte, dem bannade hela gänget endast för att ett få tal personer gjorde en skottglitch.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag körde cs, fick en kallelse att hoppa vc, sen snackade dem lite och bestämde sig att p-banna alla i gänget för att ingen hade köpt skott. FAST JAG HADDE KÖPT SKOTT I DET GÄNGET JAG VAR MED I INNAN DET FINNS BEVIS

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, Jag fick tag på skotten av den där tant-jäveln uppe i paleto, har bevis då min boss frågade mig i pm vrf jag slösade univeados via att köpa skott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte nu, hänvisar till min förr-förra ban överklagan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ett skit, hur ska jag kunna veta om vad enskilda medlemmar håller på med, och hru ska jag veta att jag blir bannad för att jag hamnar i en sorts skottlinje bara för att jag var med det gänget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag får väl i framtiden hålla mig undan från folk som möjligen kan tänka sig göra sånna buggar och grejer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Vet fan inte varför jag blev bannad, dem bannade hela gänget bara sådär för att dem misstänkte att alla vart med på det.

Och det är ju inte heller mitt jävla ansvar om att hålla koll på vad andra personer gör. Jag ville bara ha kul med det gänget, jag ska inte behöva vara vaksam och kolla om folk är pålitliga eller inte, jag vill bara spela spelet

Jag är inte sur på theodoroo han verkar som en resonabel snubbe egenligen, men jag är sur över beslutet som han och samtliga staffs gjorde där och då. Det var itne endast hans beslut tror jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka