- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 1
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: steam:11000013bb93620
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag stod nere i gs där jag möter på en opposition där jag får reda på vem det är samt vilket gäng han är med i. Just det gänget har vi vrål krig med så jag inleder en jakt på oppositionen. Han kör ut på motorvägen där han kör in i räcket på motorvägen då hoppar jag ut och riktar på han och säger ut ur bilen men det struntar han i och fortsätter köra. Då börjar jag skjuta mot hans däck men i med att jag hade ett nytt vapen som jag inte använt förut så var jag inte beredd på recoilen och ett skott råkar flyga upp och träffa han i huvudet.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser att åtgärden är felaktig då det inte var meningen att skjuta mot huvudet.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Har tyvärr inget bevis.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: steam:11000013bb93620
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag stod nere i gs där jag möter på en opposition där jag får reda på vem det är samt vilket gäng han är med i. Just det gänget har vi vrål krig med så jag inleder en jakt på oppositionen. Han kör ut på motorvägen där han kör in i räcket på motorvägen då hoppar jag ut och riktar på han och säger ut ur bilen men det struntar han i och fortsätter köra. Då börjar jag skjuta mot hans däck men i med att jag hade ett nytt vapen som jag inte använt förut så var jag inte beredd på recoilen och ett skott råkar flyga upp och träffa han i huvudet.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser att åtgärden är felaktig då det inte var meningen att skjuta mot huvudet.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Har tyvärr inget bevis.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja