Nekad ICE | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke76

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Henrik Carlsson

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2006

Vad heter du på discord? Lulle666#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag 16:00-00:00
tisdag 16:00-00:00
onsdag 16:00-02:00
torsdag 15:45-00:00
fredag 16:00-02:00

Helger:
Lördag 08:00-03:00
Söndag 08:00-23:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i kanske 6 månader och tycker att det är en kanon server.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle gjort servern bättre med att sv banna folk eller kicka dom om dom för fel för att man vill få bort lallare och dom som inte kan RPA. jag vill göra stor skillnad för servern genom att vara trevlig och snäll mot alla för att alla ska känna sig välkomna och vill spela på servern. jag skulle även ha vart noga med att behöver jag kicka eller känner att dom har gjort fel även om det var ett jätte litet fel så kickar jag eller bannad dom.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill bli servervakt för att kunna göra skillnad på servern och hjälpa folk att kunna utveckla sin RP så att inga lallare ska behöva förstöra för en när man vill kunna ha ett roligt scenario eller att man vill kunna utveckla sig men då går ju inte de om det bara finns massor med lallare som ska förstöra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag kommer gör Unive bättre för att ser jag folk som gör fel så kommer jag antingen banna dom eller kicka dom. men tycker jag att det krävs en större ban för det personen gjort så kommer jag rapportera det till staffs så får dom lösa det. för att jag kan ju bara banna i 60min vilket är väldigt lite men ändå bra för att kunna göra skillnad på servern. jag kommer även vara trevlig och positiv mot dom jag möter och sånt för att bli en så bra servervakt som möjligt.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag bannar folk om dom gjort fel och för att jag har vart trainee och jag bannade om jag tyckte minsta lilla att personen gjorde fel. för att jag tyckte att det var lite tråkigt att vara trainee för att man har ingen tid till RP utan vill man bli staff så måste man fokusera på det och mindre tid till RP. helst inge alls. men det är bra för nu kan jag RPa och banna nån som gör fel så det blir bra för mig. och för att jag tycker att jag är bra på att vara noga med att banna och att vara trevlig för jag har träffat några som inte alls vart trevliga och det är inge kul så jag vet hur mycket roligare det är om man träffar en trevlig staff/servervakt.

Varför vill du bli servervakt? för att jag bannar folk om dom gjort fel och för att jag har vart trainee och jag bannade om jag tyckte minsta lilla att personen gjorde fel. för att jag tyckte att det var lite tråkigt att vara trainee för att man har ingen tid till RP utan vill man bli staff så måste man fokusera på det och mindre tid till RP. helst inge alls. men det är bra för nu kan jag RPa och banna nån som gör fel så det blir bra för mig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /announce viktigt meddelande till servern /sqlban (id) (dagar) (anledning) /bring (id) /tpm (tar dig dit du satt waypoint) /dv /revive (id) /toggleid /togglename /sqlbanhistory kallar tidigare bans på personen /kick (id) (anledning) /freeze (id) /noclip flyga/osynlig /giveitem (id) (grejen) /setjob (id) (jobb /specoff (sluta speca) /unfreeze (id) /sqlunban (hex) /skin (id)

Är du whitelistad på serven? ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag blev det en gång tidigare för att jag slog tillbaka en kille som slog mig och tänkte rota bland mina saker. och när jag en gång råkade använda perms efter avgång.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka