Accepterad IanGP | Ansökan till Servervakt [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IanGP

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ian

Vad heter du på discord? IanGP(iangpswe)

Ange ditt födelsedatum 15 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är inne på servern nästan varje dag, ungefär 3 timmar på vardagar, och upp till 6-7 timmar på helger. Jag rpar på Gunnar Svensson som är en MCknutte samt Bartender på Galaxy Nightclub! Gunnar är även ett gymfreak, han och hans MCknutt-kompisar tar alltid en tur med hojarna till gymmet vid stranden! Sedan brukar Gunnar tjäna in lite svarta pengar, (kokain leveranser, vapenförsäljning). Men eftersom att Gunnar även är bartender på Galaxy Nightclub så åker Gunnar till nattklubben klockan 19.00 för att förbereda inför öppning. Där håller han hus till 23.00-00.00. Något som Gunnar verkligen gillar är att åka hoj med sina grabbar. Det gör han exakt varje dag!

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem ungefär sedan början av mars.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 3 gånger innan. Här är bevis! https://cdn.discordapp.com/attachments/773184133450039326/1157659064864624700/image.png?ex=65196985&is=65181805&hm=ed8107437930a57008f50b92d21b17ecd6e6ba1556ed9b8a7c72b4a3228edfdc&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt kan kicka och sv-banna folk som inte tar sin rp seriöst och inte beter sig, skulle det vara något stort servervakten vill förlänga bannen så kan han/hon skicka bevis varför personen blev sv-bannad, måste ha bevis och anledning innan man bannar folk. Server vakter kan också revva folk men vissa på servern brukar abuse den lite ibland. En servervakts uppgifter på servern är att dva söndriga/buggade bilar eller som står mitt på väggen och ingen vägra flytta på den. En server vakt ska försätta rpa på servern fast dem har perms ingame och det ska absolut inte betyda att dem har mer makt ig eller OOC.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag vill förbättra rpn på servern och få bort de spelarna som gör regelbrott, eller då ge dom en varning så de förstår alvaret. Jag vill kunna hjälpa dom som har dött/buggat av buggar. Jag vill se till så att alla regler följs av alla på servern och bidra till en bättre RP!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse hör lite tillsammans inom servervakt. När du abuser din makt som sv så betyder det att du använder makten när du igentligen aldrig skulle ha gjort det. Det är strikt emot reglerna att abuse sin makt som servervakt. Korruption som ett exempel kan vara att din vän säger banna denna person så jag inte förlorar mitt vapen i en skottlossning. Det vill då säga att du som sagt abuser din makt och gör korruption på servern. Detta är också strikt förbjudet och ska aldrig ske under några omständigheter!

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig att ta den muntliga intervjun Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Utvecklade och bra svar. Mogen och bra för SV rollen.

Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka