Antagen -eliterayan- | Ansökan till Servervakt [Persson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-eliterayan-

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Rayan

Vad heter du på discord? Eliterayan

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016dd8cb0c

Ange ditt födelsedatum 5 September 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är dagligen inne på servern och rpar ungefär 3-4 h varje dag, jag har träningsuppehåll just nu så jag kommer vara ännu mer aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) det går ej att klistra in bilden, så kontakta mig i pm så skickar jag bevis. Jag har totalt 30 tidigare bans.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska se till så att rp nivån är på det högsta det kan vara. Servervakt ska kicka eller sv banna spelare som inte bedriver med en hög rp nivå, servervakter ska se till så allt är i ordning och reda.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag ser mycket lalleri och mycket regelbrott och det blir svårt att anmäla allt till staffs hela tiden så det är därför jag ansöker om det för att jag ska kunna ta tag i det och lösa problemen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse eller korruption är när man förbrukar sin makt och i detta falla kan det vara att man kickar/bannar någon bara för man inte tycker om de, man kickar någon mitt i ett scenario för att vinna scenariot, det finns många andra sätt att vara korrupt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka