Nekad I I CABBE I I | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

I I CABBE I I

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: I I CABBE I I

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten Chef

Vad heter du IRL? Cazper Bertil junior Mattsson Bertil efter min gammel morfar

Hur gammal är du? 15 mogen

Hur många timmar har du på Fivem? 467 på mitt nuvarand steam konto när jag bytte dator så glömmde jag bort lössen så jag skapade ett nytt men där hade jag typ lika mycket tro lite mindre.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för har ett villt bil intresse älskar allt med bilar o motor o gillar o prata med folk o jag tror att jag är redo o bli nåt mer en bara anställd. o jag tycker att dom för ägarna har vart lite tråkiga och inte gjort så mycket utan bara sagt att vi ska jobba så jag vill att de ska hända lite mer som typ att vi har veckans raport där vi går igenom hur de har gått och vad vi kan för bättra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag jobbar där o har tidigare jobbat på mekonomen och har ett inormt bil intresse.

Berskiv din karaktär? en go o glad göteborgare som gillar bilar o är jävligt prat gla verkligen älskar o pratar ibland kan folk bli lite småt iretterade på han för han pratar mycket o blir sellan arg och när han bli arg är de typ bara i två sekunder gillar o skämta men dom skämten är rigtigt dåliga o skrattar alltid åt sina egna skämt och har guld fisk minne.

Hur ofta kommer du vara inne? ofta på morgonen o kvällen ibland kan jag gå in o kolla ifall nån jobbar om inte då gör jag dem men om jag blir chef så kommer jag jobba mycket mer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja de är ju den bästa servern ju.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja såklart

Senast ändrad:
Nekad eftersom vi redan har en Autoexperten chef!

Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka