Nekad hyz0 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hyz0

Välkänd Medlem
Meddelanden
258
Reaction score
468
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad heter du på discord? hyz0#7470

Ange ditt födelsedatum 24 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar runt 2-3 h
Mån - 2h
Tis - 2 h
Ons - 2 40h
Tor 2 h
fre - 2 - 3 h
Helger
lör - 4-5 h
sön - 4 30
Ibland mer

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem, ca 1 år sammanlagt, men fick nytt medlemskap idag pga, felaktig bann.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger, en gång krim utan krim, första dagarna på five m

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är i princip att hålla koll på serven, hjälpa saffs dvs hjälpa servern bli bättre. Som servervakt ska man kunna rpa bra men samtidigt kunna hålla kol, på folk som bryter regler. Dock ska man ej åke/flyga runt och leta efter folk som bryter regler( de staffs uppgift) utan ska se till att alla sköter sig vid ens omgiving. m man t.ex ser någon bryta mot en regel flera gånger kan man kicka personen så att hen får lära sig att man inte ska göra samma sak till nästa gång. En servervakt får inte banna folk, men dock kicka, denna kick ska dock vara genomtänkt. Anser man att en person ska få en bann tar man kontakt med en staff.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag anser att ju mer servervakter desto bättre blir serven. Jag ser dagligen människor bryta mot regler. Jag vill hjälpa serven nå sin fulla potential. Tycker staff jobbar tilläckligt hårt för att ta hand om små saker som egetligen alla ska kunna, därför vill hag bli servervakt och lätta på trycket för alla staffs, och alla som spelar på serven.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När man använder sina krafter/roll till fördel för sig själv. Man ska tex inte hitta små fel hos personer man bråkat med, tex om man bråkat med ett gäng, ska man inte leta fel hos dem, för att sedan kunna kicka dem. Kan även vara att man revar sin kompis, pga vinna i ett scenario, kan tex vara i en stormning mellam 2 gäng, en dör pga miss o man revar för o vinna scenariot.
 
Tillbaka
Top