Accepterad Hustomten | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hustomten

Medlem
Meddelanden
632
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? .hustomten

Ange ditt födelsedatum 6 November 2011

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till Medlemskap Ansvarig här på Unive var att jag ville hjälpa till i teamet. Jag har alltid älskat att hjälpa till med grejer men det här till exempel. Jag tycker att jag är en ganska seriös person och jag kommer inte att sluta vara det. Jag vill få in så bra spelare på Unive som möjligt och med folk som kan reglerna och har en hög RP nivå! Det är ju det Medlemskaps Ansvariga gör just nu men därför vill jag vara en del och hjälpa till. Jag har stora erfarenheter då jag har varit helper på 3 olika servrar och där fick man medlemskaps ansvarig om man ville när man ansökte till helper. Jag kommer alltid att vara aktiv i flera timmar ungefär varje dag och jag kommer vara ännu mer aktiv på helgerna. Jag kommer alltid vara trevlig och ha ett bra humör mot de jag tar intervju med och såklart med andra övrigt men det är jag redan får jag hoppas haha :). Jag kommer kolla noggrant på en ansökan om den är kopierad vilket kallas för "plagiat" och betyder att man har till exempel använt sig av en bot eller AI för att skriva ens text. Jag kommer även kolla noggrant om jag ska neka eller godkänna och jag är aldrig rädd för att neka.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Som sagt, Jag är väldigt seriös med sånt här och jag kommer aldrig vara rädd för att neka eller nått annat, utan har jag nekat så är det för en bra anledning och jag kommer skriva med den anledningen, samma med om jag godkänner. Jag kommer kolla noggrant på ansökningar, jag kommer vara aktiv varje dag men om jag ska någon stans så säger jag till.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med ett bra humör, man ska inte komma in i till exempel intervju rummet och vara otrevlig och neka hen bara för man är arg utan man ska ha ett bra humör och få personen att känna sig liksom trygg där. Man ska ju absolut inte använda sig av rasism eller homofobi utan då tycker jag man får en permanent ban och inte ens överklaga bannen! Man ska inte vara otrevlig mot någon annan bara för man är arg utan då är det väl inte en så smart ide att ta en intervju? Då kan man gå till sin säng lägga sig, dra på täcket, blunda, och ta en powernap :) Eller bara inte vara så sur eller iallafall inte på andra haha.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Genom att vara medlem så ska man ha bra RP nivå och kunna veta hur man spelar på en server. Spelaren ska kunna reglerna och kunnat fatta de för att kunna gå ut och rpa på Unive. Man ska ha respekt mot folk och behandla folk som man själv vill bli behandlad! Och verkligen extra mycket när man är medlemsskaps ansvarig för om jag är otrevlig så kommer personen som ska bli medlem kanske tycka att den här servern är bara fulla med otrevliga personer fast så är det ju inte. Men man ska vara trevlig oavsett vad om man ska ta intervjuer!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Medlemmen ska kunna veta hur man rpar, kunna läsa/förstå reglerna för att rpa, Jag tycker man ska vara seriös och inte hålla på att lalla på servern. Det är ingen som vill ha spelare som lallar istället för att rpa på ett bra sätt och vara seriös tror jag nog och är ganska säker på det.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att vara aktiv och att vara trevlig, snäll, kompetent, ta intervjuer och ansökningar varje dag när jag har tid. Jag skulle ta de seriöst och inte acceptera för att vara snäll utan ge de ett ärligt svar för jag är inte rädd för att neka någon utan då tyckte jag att personen inte hade de kraven för att spela på Unive.

Hur ser din aktivitetet ut? Asså varje dag typ i 2-3 timmar eller typ 4 men beror på!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja, jag har koperiat lite från min förra ansökan som blev inaktuell p.ga rensning men det är väl ok annars får ni väl neka mig antar jag lol.

du får hålla dig att ansöka dig till staff eller ma eller forum du ansöker till alla samtidigt

du får hålla dig att ansöka dig till staff eller ma eller forum du ansöker till alla samtidigt
det är ingen som säger att man inte får det jag får göra det men om jag blir accepterad på typ staff då kmr de ta ner min ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka