Inaktuell Hustomten | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hustomten

Medlem
Meddelanden
632
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? .hustomten

Ange ditt födelsedatum 6 November 2011

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Asså Unive e ju jäkligt stort och att bli en medlemsskapsansvarig är ju att jag och samtliga medlemsskapsansvariga är de som hjälper till att få in fler medlemar här på Unive. Jag tar sånt här seriöst och jag vet allt om hur man gör som en medlemsskapsansvarig då jag har lite erfarenheter från andra servrar. Jag läser ansökningarna från start till punkt och ger ett ärligt svar. Jag accepterar till exempel inte min kompis ansökan bara för han är min kompis utan det är korrupt. Mitt jobb är ju att få in så bra spelare som möjligt med en bra RP nivå. Så om min kompis inte har det så nekar jag ju han. Jag kommer kunna ta intervjuer och läsa ansökningar varje varje dag i några timmar om dan! Jag tycker att ett sånt här jobb passar bra för mig och jag är kunnig inom jobbet men det avgör ju ni också samtidigt för jag kan ju säga att jag har en miljard men jag måste ju bevisa det också. Samma med att jag säger att jag är kunnig, jag måsta visa det också.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Som sagt, jag tar sånt här seriöst och jag läser ansökningarna noggranna och ger de ett ärligt svar. Jag kommer att ha tid ungefär varje dag i några timmar och jag kommer ta intervjuer så snabbt som möjligt! Jag är aktiv 3-4 timmar om dagarna men mer på helgerna. Jag kommer läsa varenda ansökning från start till punkt noggrant och dubbelkolla samt plagiat checka för det är ju helt fel att acceptera en plagierad ansökan då vet jag ju inte ett pip om personen utan då får hen vänta 24 timmar och skriva en ny ansökan men riktiga ord!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med ett bra humör, man ska inte komma in i till exempel intervju rummet och vara otrevlig och neka hen bara för man är arg utan man ska ha ett bra humör och få personen att känna sig liksom trygg där. Man ska ju absolut inte använda sig av rasism eller homofobi utan då tycker jag man får en permanent ban och inte ens överklaga bannen! Man ska inte vara otrevlig mot någon annan bara för man är arg utan då är det väl inte en så smart ide att ta en intervju? Då kan man gå till sin säng lägga sig, dra på täcket, blunda, och ta en powernap :) Eller bara inte vara så sur eller iallafall inte på andra haha.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Genom att vara medlem så ska man ha bra RP nivå och kunna veta hur man spelar på en server. Spelaren ska kunna reglerna och kunnat fatta de för att kunna gå ut och rpa på Unive. Man ska ha respekt mot folk och behandla folk som man själv vill bli behandlad! Och verkligen extra mycket när man är medlemsskaps ansvarig för om jag är otrevlig så kommer personen som ska bli medlem kanske tycka att den här servern är bara fulla med otrevliga personer fast så är det ju inte. Men man ska vara trevlig oavsett vad om man ska ta intervjuer!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Medlemmen ska kunna veta hur man rpar, kunna läsa/förstå reglerna för att rpa, Jag tycker man ska vara seriös och inte hålla på att lalla på servern. Det är ingen som vill ha spelare som lallar istället för att rpa på ett bra sätt och vara seriös tror jag nog och är ganska säker på det.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att vara aktiv och att vara trevlig, snäll, kompetent, ta intervjuer och ansökningar varje dag när jag har tid. Jag skulle ta de seriöst och inte acceptera för att vara snäll utan ge de ett ärligt svar för jag är inte rädd för att neka någon utan då tyckte jag att personen inte hade de kraven för att spela på Unive.

Hur ser din aktivitetet ut? Asså varje dag typ i 3-4 timmar eller typ 4 men beror på!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka