Antagen Hulken7 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hulken7

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Matheus

Ditt discordnamn: hulken#7281

Ange ditt födelsedatum 4 Juni 2009

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för jag tror att jag passar för jobbet för jag har ett bra bemötande samt bra tålamod och jag tillbringar mycket tid här på unive och jag stöter på mycket lallare och oseriösa spelare och jag vill göra mer skillnad här på servern och jag vill bidra mer till att servern kommer framåt och får en så hög och seriös rp nivå men varför jag tycker att jag borde bli staff är för att jag är mycket seriös och tar saker på alvar och så har jag varit staff innan jag vet vad som gäller och jag har bra erfarenheter men jag reste utomlands i 1 månad så 320 drog den men nu är jag tillbaka och har tiden till de och som jag sa så tillbringar jag mycket tid här på unive och jag vill kunna bidra till något mer till servern jag vill få bort alla lallare och oseriösa spelare från servern och nu när jag va staff så märkte jag att jag tycket det är kull att jobba inom detta område och jag har märkt att jag kickade/bannad många som inte kan bete sig och jag vill helt enkelt bidra till något mer här på unive samt så kommer jag specca mycket och vara mycket aktiv som staff och inte rpa så mycket då jag tycket att det är roligare att kunna bidra med något som gynnar servern och spelarna känner att rp nivån inte är på topp vill och vet att jag kan förbättra den bara jag får en chans. just nu går jag inte i skolan eller jobbar så har inte så mycket för mig spelar unive varje dag båda dag och natt det jag har märkt är att de inte så många staffs aktiva på natten men det är jag och jag vet att jag kommer kunna få bort många problem spelare då jag stöter på mycket lall på natten.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? kriminella, icke medborgare jag tycker att dessa två är det som inte fungerar här på unive eftersom att icke medborgare inte kanske vet alla regler och är nya till stan och gör massor med regelbrott tillexempel så åker dom runt och vdmar snor polis bilar springer in i scenarion och förstör och gör allmänt mycket regelbrott. kriminella jag själv rpar som kriminell lite till och från och när jag väll gör de så ser jag mycket regelbrott tillexempel fear rpar shott on sightar samt att dom flesta har en låg rp nivå och det är det jag vill få stopp. just nu är jag mycket aktiv på nätterna och då ser man mycket lall eftersom att det inte är så många staffs aktiva och det är de jag vill ändra på och förbättra

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag tror vi kommer ha ett bra samarbete och lösa problemen på ett proffsigt sätt genom att prata och ha en bra dialog med varandra och samarbeta för att få bort problem spelare samt att vi måste bli bättre på att specca och ta åtgärder men jag kan lova er att jag kommer hålla det jag kommer vara mycket aktiv både i support samt ig och specca mycket och ta åtgärder på dom som inte kan bete sig för att få bort problemspelare. jag är öppen för kritik och tar de som nått bra och kommer ta de och lära mig jag vill kunna utvecklas som staff och bli bättre så de gynnar alla på ett bra sätt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det mycket viktigt att vara proffsig och respektfull eftersom att det vi staffs och servervakter som representerar servern och är typ som en förebild för alla på servern om vi inte är proffsiga och respektfulla varför ska då spelarna på servern vara det och satt vi i staff temet blir respekterade och tagna på alvar därför tycker jag att det är viktigt att hålla en proffsig nivå.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer inte rpa så mycket och kommer lägga det mesta av min tid på att göra mitt jobb som staff både i support och ig och just nu så är det inte så mycket som händer i mitt privat liv därför skickar jag in denna ansökan just nu då jag kommer gå in hel hjärtat i staff arbetet.

Hur länge har du spelat på Unive? vet inte exakt men ungefär 2 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit staff här på unive tidigare och om jag får säga de själv så tycker jag att jag skötte arbetet professionellt och bra jag fick bort problemspelare samt lallare.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Servervakt,

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag är bered och villig att jobba inom alla områden.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka