Antagen Oskar7829 | Ansökan till Staff [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar7829

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Ditt discordnamn: Oskar7829

Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff då jag har mycket tid i min vardag samt så tycker jag att jag skulle hantera det bra och profsigt. Jag skulle ta arbetet seriöst och försöka göra servern till de bättre, Jga har tidigare erfarenheter om staff mm så jag vet hur det mesta fungerar.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu är det mycket som är lite knckigt med crasher mm men om jag tänker rp mässigt så är nog krim rpn det mesta som behövs fixax. Det är mycket shoot on sight samt för korta och snabba scenarion. Jag är berädd att sätta mig in i detta och jag tyckert att det ska bli kul.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Somsagt så ska vi specca mycket i krim scenarion samt tpa till senaste skott loggsen och ta en titt runt. Jag vill inte bara banna så fort jag kan jag vill försöka prata lite extra med dem så att dem lär sig någongon. Jag säger inte att bann inte gör saken bättre (för det gör det) men det är också viktigt att prata med dem och fråga vad som hände så att man får en översyn.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man aggerar proffisionellt genom att vara seriös och inte flamsa runt. vara proffsig samt vara bra på det man gör helt enkelt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer lägga upp det så att när det är högtryck på servern med ca 175+ spelare så är det bra att staffa och specca men om den e lite mer död sent på kvällen eller tidigt på morgonen så kan jag rpa.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag spelade mycket vid 2021-2022-2023 och slutade runt i slutet av 2022 tror jag men jag kom tillbaka för kanske 7 månader sen och har kört sen dess och tycker att det är väldigt roligt.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har tidigare erfarenheter som staff. Jag har varit det för ett tag sen på denna server

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle säga att jag är beredd på att göra alla av dessa områdern ovan.

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka