Accepterad Hugonan1 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugonan1

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? hugge13.23#9061

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Det är en 25 årig man vid namn Jens bohlund, han är ny i staden och siktar på att försöka bli polis!. Han hade en liten tuff uppväxt med att hans föräldrar skilde sig och då var han tvungen att bo på olika ställen varannan vecka och det var jobbigt för honom men det var bättre än att han låg uppe och grät medans dem bråkade (när föräldrarna fortfarande var tsm). Han har alltid varit intresserad av kåren och tyckt att han nån dag ska bli en av dem! Han har sen tidigare varit polis i en annan stad men han kände att där funkade inte allt så bra med mycket mer kriminella än poliser och dem kriminella vann oftast över dem. Han har mått lite sådär efter den gamla staden pga han gick igenom mycket där. Nu vill han skapa ett nytt liv i en ny stad och han är väldigt glad att han ska få mer vänner (eftersom staden är så stor med mycket människor). Jens andra intressen är fordon han älskar bilar och hojjar men dem som han hade blev kvar i den gamla staden! Han saknar dem en del men han tänker att när han har pengar så ska han köpa en ny hojj. På fritiden gillar han att vara med sina kompisar, mecka med bilar och spela fotboll. Hans favorit lag är milan och hans favorit spelare är zlatan ibrahimovic han tänker att en dag ska han bli lika bra som honom! Det han är sugen på just nu är att försöka bli polis så de kommer han försöka när han är medborgare! Och varför han just vill bli polis är för att han ÄLSKAR att gymma och han är i väldigt bra form så fysiskt sätt så kommer han kunna komma ifatt många skurkar och brotta ner dem ganska lätt! Han tränar inte heller bara för att han är polis också för att bli mer attraktiv så han någon gång kan få en tjej och sedan tränar han också för att hålla igång bra!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra rp:nivå och lyssna på reglerna och jag kommer att rpa mitt bästa så att alla dem andra tänker och tycker att jag rpar som en bra och profesionell person för det är viktigt för mig att man agerar proffesionellt speciellt under scenario!. och sedan kan jag bidra med att om jag ser något regelbrott så kommer jag kontakta en staff (så ni kan lita på mig att jag inte låter folk bryta regler) utan isåfall hoppar jag direkt support!.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att man själv inte vinner scenariot hela tiden utan att man ger den andra motpartnern en chans att också vinna så att det blir minst lika kul för båda så att man själv inte bara vinner för det är viktigt att båda kan ha chansen att få vinna scenariot!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har last och förstått! copbait: lite som det låter men man översätter till svenska att man försöker få polisens uppmärksamhet genom att t.e.x bryta mot reglerna ingame! rdm: att slå eller döda någon utan giltig bakomliggande scenario! och sedan vdm som är att man använder en bil som ett vapen och då dödar en anna person utan anledning!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag! jag har kört på väldigt många olika rp servrar!!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har ett intresse inom kåren så mig kommer ni kanske se på kåren inom ett litet tag!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka