- Meddelanden
- 219
- Reaction score
- 12
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo
Ditt discordnamn: Hugo9211#1580
Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2007
Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag är engagerad i utvecklingen på servern och för att få en bättre och högre RP nivå. Jag kommer att lägga ner tid för att kunna utveckla servern och dess RP nivå, jag har alltid velat bli med i Unives staff team och jag är väldigt tacksam över all hjälp jag har fått av Unive in i min RP karriär. Och nu vill jag vara med att utveckla Unive, både RP nivån, och massa andra områden såsom RP delen, jobb delen och även support delen. Om jag blir support ansvarig så kommer jag att försöka ta så mycket support ärenden jag kan och även specca väldigt mycket. Jag vill även hjälpa till med servervakts delen för att kunna hjälpa andra servervakts ansvariga att stoppa sv-abusers snabbare och kunna ta in servervakter som inte abusar sina permissions. Men det är framför allt att jag vill utveckla servern och försöka utveckla serverns RP och få stopp på lallandet för högre RP nivå. Jag vill utveckla den sociala RPn. Jag är även väldigt aktiv på dagarna och mot kvällarna och nätterna och hinner att göra staff arbete på både discorden, ingame och här på forumet. Eftersom att jag är inne på forumet typ varje dag så skulle även kunna ta och hjälpa till på forumet och även försöka svara så snabbt som möjligt på trådarna som finns här på forumet och se till att dom får hjälp.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag : 12:00 - 03-05
tisdag : 12:00 - 03-05
onsdag : 12:00 - 03-05
torsdag : 12:00 - 03-05
fredag : 12:00 - 03-05
lördag : 12:00 - 03-05
söndag : 12:00 - 03-05
Hur länge har du spelat på Unive? runt 1200 timmar // 5-6 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? /revive id-om man ska reviva idet
/kick id-om man ska kicka personen
/svban id-om man ska banna personen i 60 min
/ban id-om man ska banna personen i mer än 60 min
/dv radie- om man vill ta bort fordon
/giveitem id spawnnamn antal- om man vill ge items till personen
/givecash id antal- om man vill ge pengar till personen
/setjob id jobbnamn rank- om man vill anställa perosnen
/freeze id- om man vill freeza personen
/unfreeze id- när man vill få bort freezen på personen
/spec id- om man vill specca personen
/noclip- när man speccar så är man i noclip vilket gör så att man blir osynlig
/toggleid-när man vill se folkets id runt om kring
/togglename- när man vill se folkets steamnamn runt omkring
/tpm- när man ska teleporta till waypointen
/clearchat-när man ska rensa chatten uppe åt vänster för hela servern
/bring id- när man vill hämta en personen till dig
/m id-om man ska skicka meddelanden till idet
/toggleid-när man vill se folkets id runt omkring
/who id-om man vill kolla vilka roller personen har som till exempel medlem,krim osv
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jobb för kan minst om de.
Ditt discordnamn: Hugo9211#1580
Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2007
Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag är engagerad i utvecklingen på servern och för att få en bättre och högre RP nivå. Jag kommer att lägga ner tid för att kunna utveckla servern och dess RP nivå, jag har alltid velat bli med i Unives staff team och jag är väldigt tacksam över all hjälp jag har fått av Unive in i min RP karriär. Och nu vill jag vara med att utveckla Unive, både RP nivån, och massa andra områden såsom RP delen, jobb delen och även support delen. Om jag blir support ansvarig så kommer jag att försöka ta så mycket support ärenden jag kan och även specca väldigt mycket. Jag vill även hjälpa till med servervakts delen för att kunna hjälpa andra servervakts ansvariga att stoppa sv-abusers snabbare och kunna ta in servervakter som inte abusar sina permissions. Men det är framför allt att jag vill utveckla servern och försöka utveckla serverns RP och få stopp på lallandet för högre RP nivå. Jag vill utveckla den sociala RPn. Jag är även väldigt aktiv på dagarna och mot kvällarna och nätterna och hinner att göra staff arbete på både discorden, ingame och här på forumet. Eftersom att jag är inne på forumet typ varje dag så skulle även kunna ta och hjälpa till på forumet och även försöka svara så snabbt som möjligt på trådarna som finns här på forumet och se till att dom får hjälp.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag : 12:00 - 03-05
tisdag : 12:00 - 03-05
onsdag : 12:00 - 03-05
torsdag : 12:00 - 03-05
fredag : 12:00 - 03-05
lördag : 12:00 - 03-05
söndag : 12:00 - 03-05
Hur länge har du spelat på Unive? runt 1200 timmar // 5-6 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? /revive id-om man ska reviva idet
/kick id-om man ska kicka personen
/svban id-om man ska banna personen i 60 min
/ban id-om man ska banna personen i mer än 60 min
/dv radie- om man vill ta bort fordon
/giveitem id spawnnamn antal- om man vill ge items till personen
/givecash id antal- om man vill ge pengar till personen
/setjob id jobbnamn rank- om man vill anställa perosnen
/freeze id- om man vill freeza personen
/unfreeze id- när man vill få bort freezen på personen
/spec id- om man vill specca personen
/noclip- när man speccar så är man i noclip vilket gör så att man blir osynlig
/toggleid-när man vill se folkets id runt om kring
/togglename- när man vill se folkets steamnamn runt omkring
/tpm- när man ska teleporta till waypointen
/clearchat-när man ska rensa chatten uppe åt vänster för hela servern
/bring id- när man vill hämta en personen till dig
/m id-om man ska skicka meddelanden till idet
/toggleid-när man vill se folkets id runt omkring
/who id-om man vill kolla vilka roller personen har som till exempel medlem,krim osv
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jobb för kan minst om de.