Nekad hugo fagermo | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mr_r35

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198969946731/

Ditt Hex-ID: 11000013c2e826b

Vad är din discord tagg? Hugo Fagermo #6142

Vem var det som bannade dig? lallarenlallish

Hur lång tid var din ban? permban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rasism

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För i den stunden rp jag dåligt och sa fula ord. Jag betedde mig riktigt illa. Detta kommer definitivt inte ske igen. Jag har lärt mig en stor läxa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o min kompis skulle gå in i ett parkeringshus och hämta en bil men då kom det fram en person till oss och var väldigt otrevlig mot oss. Sen kalla han min kompis för N ordet då blev vi sura och jag slog till han och vi började bråka sen sa jag säg inte det en gång till. Men han lyssnade inte på mig och då sa jag åk tillbaka till Afrika. Och efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde jätte fel men tycker att jag ska vara bannad i en månad eller något men det kommer aldrig hända igen men dom gjorde rätt att banna mig men tycker jag ska ha en andra chans

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte haft några tidigare avstängningar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det var absolut inte nödvändigt säga det jag sade. Jag hade kunnat ignorerat honom, reportat honom eller tagigt det lite lugnare med orden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig jätte mycket att inte säga fula ord till andar eller att inte slås på almenaplatser. Ja det kommer inte hända igen absolut inte.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100%

Du har den lägsta nivån av rp som man kan komma och att du ens blandar in rasism i det hela är ju bara pinsamt.

Tillbaka