Accepterad Huggge | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge..

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Hugo

Vad heter du på discord? Hugge#6312

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? ca 400

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på just det här jobb för att jag brinner för just bilar och ledar intresse vilket passar perefekt in på det här jobbet. Jag har tidigare sökt till andra chef roller som men det har inte kännts rätt men det här känns verkligen som de skulle passa in på mig och speciellt min höga rp. Jag känner mig verkligen redo att ta det hära stora klivet att gå upp till chef rollen, jag vet att de kommer bli en stor utmaning men jag är redo för den! Jag tror verkligen jag tror verkligen jag skulle passa in som chef på just falck då jag också har väldigt mycket bil erfarenhet osv vilket kommer underlätta mycket

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat på vianor i ca 2 månader sedan har jag jobbat på polisen, ulla karins, görans taxibolag, men jag har cokså jobbat på just falck innan så jag har enorma erfarenheter inom just falck, min vän var även biträdande chef på falck så han har lärt mig väldigt mycket om chef jobbet. Mina andra erfarenheter tror jag kommer hjälpa mig för att jag lärt mig ta konstruktiv kritik på ett väldigt bra sätt

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter bengt svensson och är 21 år gammal, bengt kommer ursprungligen från stockholm men flyttade till unive för ca 2år sedan, sen bengt flyttade till unive har han haft ett väldigt fartfyllt liv med mycket job. Bengt är otroligt driven som person, han har enorma erfarenheter inom jobb branchen då han vart allt ifrån polis till att jobba på falck. Bengt är väldigt omtyckt i staden och har många vänner de beror nog mest på att han är otroligt omtänksam och snäll som person. I bengts uppväxt handlade de mycket om bilar då hans pappa ägde en bil verkstad, så bengt har fåttt just bil intresset därifrån. Bengt pappa gick bort för ca 2år sedan så nu vill han göra sin pappa stolt och vissa att han kan driva ett så stort företag som falck!

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 4 timmar per dag på vardagarna och minst 6 timmar per dag på helgerna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka