Ej Antagen officiell.ak1 | Chef-jobb ansökan [Falck] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

officiell.ak1

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,255
Reaction score
55
Vilken chefs-position ansöker du till? @🦅Falck

Vad heter du i verkligheten? Kalle

Vad är ditt användarnamn på discord? officiell_ak1

Ange ditt födelsedatum: 19 Februari 2007

När fick du medlemskap på Unive? 29 November 2024

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef på Autoexperten i 5 månader och kunde håll bra aktivitet hela tiden. Så har rätt så mycket erfarenheter spciellt nu på Falck, farsan äger bilverkstad/bilfrima irl så kan rätt så mycket om bilar.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Viktigast är ju själva aktiviteten och det är jag bra på att fixa. Men mina planer är ju att få Falck bli som 2021 då alla kom dit hela tiden. Tänker också hålla events som jag gjorde på Auto. Har rätt så mycket planer men kan ta det i intervju då det är lite lättare.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer 100% ha tid med det då när jag var Auto chef så höll jag ett gäng alltså gäng boss. Då kunde jag hålla både gänget och jobbet men nu när jag stängde ner gänget så tänker jag att det kommer bli mycket lättare.

Har du läst våra grundregler? Ja

Glömde skriva att jag har också jobbat på alla jobb som finns på Unive. Även som som finns ej kvar. Har 3840 timmar på unive.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka