Nekad Huggebugge0703 | Medlem ansökning [Daddy Kiko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Huggebugge0703

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? huggebugge

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Goran. Lars är född och uppvuxen i skara. Han är en väldigt snäll, trevlig och allmänbildad man. På fritiden så gillar han att kolla på videor om polis yrket då hans högsta dröm är att bli polis. Lars's uppväxt har varit väldigt bra med bra föräldrar som bryr sig om honom. Detta är en av anledningarna till att Lars vill bli just polis. för han vet att inte alla har det lika bra som honom och då vill han hjälpa till och förändra staden han bor i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Väldigt bra rp med många och lång dragna scenarion där många kan delta.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för att vinna utan att man faktiskt låter motparten vinna ibland också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Rdm= att man dödar någon utan någon anledning (random death match). sunt förnuft betyder att man ska tänka realistiskt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Väldigt mycket erfarenhet har jag då jag spelat på väldigt många serverar tidigare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har 1000+ timmar på fivem så jag har koll på princip allt inom fivem och rp.

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär, Vad kan du bidra med till serverns RP, Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka