Accepterad Huggebugge0703 | Medlem ansökning [Daddy Kiko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Huggebugge0703

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? softboy3477

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kami Garcia. Han föddes i göteborg och är uppvuxen där. ända sedan barnspel så har Kami alltid varit fascinerad av poliser och ordningsvakter. Kami har alltid haft en dröm om att bli polis så därför bestämde han sig för att börja plugga på Polishögskolan när han var 25 år. Kami har alltiv varit duktig på att vara uppmärksam, Hans far var även jägarsoldat i försvarsmakten och då har han som barn fått följa med på vissa övningar, Han är även uppfostrad med mycket diciplin och är väldigt smart, Kami tycker även att det är synd att det sker så mycket brottslighet i dagen samhälle och vill stå upp för dom oskyldiga och stoppa våldet och brotten. Kami söker en nystart i en nystad där han kan uppfylla sina drömmar, Där fick han höra om unive och dess poliskår. Han är taggad på att flytta in i staden och jaga sina drömmar om att bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att kunna bidra med långa scenarion och rolig rp som många kommer kunna vara med i. mina mål är att förlänga scenarion som man kan följa upp till med alla olika sorters seriös rp, Jag kommer att göra allt jag kan för att nå så hög rp nivå som möjligt vid alla tillfällen. En sak som alltid är viktigt för mig inom rp är att man alltid ska tänka med sunt förnuft innan man gör något. Jag strävar i första hand efter realistisk och roligt rollspel och kommer göra allt för att det ska bli som roligast. Det är viktigt att tänka på att alla ska kunna ha en rolig stund under rpn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om du kan förbättra ett scenario genom att förlora det så ska man också oftast göra det då rpn blir bättre och scenariot blir bättre. Man ska inte endast tänka på makt och pengar och att alltid vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Rdm= att man dödar någon utan någon anledning (random death match). sunt förnuft betyder att man ska tänka realistiskt. Vdm är att man använder sitt fordon som ett vapen/ att man dödar någon med ett fordon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Väldigt mycket erfarenhet har jag då jag spelat på väldigt många serverar tidigare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har 1000+ timmar på fivem så jag har koll på princip allt inom fivem och rp.

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka