Accepterad Hugge | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge

Icke Medlem
Meddelanden
288
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Hugge320/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? huggebois

Vem var det som bannade dig? casper999

Bild på banmeddelande: Bevis .png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?För någon månad sedan gjorde jag ett misstag genom att köra i en bil under ett jagande i ett kriminellt scenario när jag laggade och fick Dsyck . Jag förstår nu varför staffen bannade mig och tog bort mina roller, och jag respekterar deras beslut. Min avsikt var aldrig att skapa problem eller bryta mot reglerna, men jag tänkte inte på konsekvenserna i stunden. Jag har lärt mig av det här och kommer att tänka mer noggrant framöver.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad det hela hände när vi jagade en kille och han svängde vänster på motorvägen. Jag råkade putta in i honom av missta det var inte meningen. Efter det åkte jag in för att stoppa honom, men där började jag lagga och var inte ens medveten om att jag träffade honom. Jag förstår att det kanske inte låter trovärdigt, men det var faktiskt så det hände. OBS inget klipp då jag inte kan ha medal uppe utan att lagga

Var det en felaktig Ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att inte var fel för Casper då han inte Jag förstår hur det var för mig i den situationen men på ett sätt var det fel eftersom jag laggade. Jag var inte medveten om att jag puttade honom och det var verkligen inte min avsikt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan typ 2023- 2022 dom har man lärt sig efter då det var mest lall på den tiden och har lärt mig helt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? På ett sätt skulle jag kunna hålla mer avstånd eller inte alls köra i en krim scenario då andra kan påverkas av det och ville inte alls bara vinna för min sida vi ville göra ett roligt scenario med dom sen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket efter denna Ban då jag har väntat någon månad nu och bara saknar tiden på unive och saknar varje sec och verkligen vill komma till bak och rpa. Och detta ska aldrig ske igen!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes förstår helt..

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka