Nekad HuggaN | Ansökan till Dubbelarbetare [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HuggaN

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
15
Användarnamn: HuggaN

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ange ditt födelsedatum 3 December 2005

Vad heter du på discord? HuggaN#6066

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på multistaden ett tag. Jag började spela där kanske någon gång i somras men då körde jag inte RP seriöst, fattade inte heller RPns innebörd under denna period med regler osv. Jag började spela RP mer seriöst någon gång efter sommaren. Ända sedan jag började köra RP seriöst och verkligen hålla mig till regler osv så har jag spelat på Multistaden som är enligt mig den bästa servern i Sverige.

Hur många timmar har du på Multistaden? Jag har sammanlagt 500-600 timmar på FIveM.

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Just nu är jag med i Alboz, jag deltar alltså i gäng RPn. Enligt mig så är RPn hos vissa poliser ganska låg. Jag skulle önska att jag fick dubbel arbetare så jag kan få en chans att RPa som polis och därmed höja polisens RP nivå. Jag har även RPat som polis på många andra servrar. Jag älskar att RPa som polis samtidigt som jag älskar att RPa kriminell. Har även pratat med Emil (rikspolischefen) och han har godkänt att jag skulle få RPa som kriminell på en karaktär och polis på den andra. Nu när det är gratis och man kan få en chans att bli dubbel arbetare vill jag gärna ta den. Det hade varit en dröm att få RPa som både polis och kriminell i denna fantastiska servern.

Hur kan man skilja på olika karaktärer? Man kan skilja på karaktärer på många olika sätt. Ens beteende, röst, utseende osv. Ifall jag skulle få dubbelarbetare så skulle jag göra min andra karaktär helt olika. Det vill säga att han hade varit helt olik den andra i personlighet och utseende. Just nu har jag tex dreads och är en farlig grabb med kort stubin. Min andra karaktär skulle då kanske vara extremt lugn och hjälpsam i alla olika situationer, inte hålla på med kriminella saker, en annan frisyr och kanske en annan hudfärg. Får jag godkänd dubbelarbetare kan jag garantera att jag ska sköta min RP på högsta nivån jag bara kan. Jag kommer också göra allt jag bara kan för att skilja karaktärerna åt så att de blir 2 HELT olika personer.

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? Jag har länge funderat över att skaffa dubbelarbetare då det är min dröm att kunna få RPa som kriminell och polis. Jag har tyvärr inte kunnat lösa detta tidigare då jag helt enkelt inte känt att jag kan lägga dem pengarna. Nu när det har blivit gratis och att man får ansöka till det så är det en självklarhet att jag skulle ansöka. Som jag redan sagt så skulle jag garantera extremt hög RP nivå och att mina 2 karaktärer är helt olika. Eftersom att jag är delaktig i gäng RP på min första karaktär så skulle jag aldrig ta med något jag vet där över till min andra (om jag nu får ansökan accepterad) jag skulle alltså aldrig metagamea under några omständigheter.

Varför vill du bli Dubbelarbetare? Jag är extremt sugen på att kunna bli polis på servern, detta är något jag velat länge men aldrig kunnat uppfylla min dröm om det. Jag skulle aldrig vilja lämna Alboz eftersom att alla medlemmar är jätte snälla och trevliga. Men nu när jag kan bli dubbelarbetare så vill jag självklart ta den chansen och ansöka. Jag vill vara en del av polis styrkan och hjälpa till och förbättra polisens RP samtidigt som jag är en del i gäng RPn.

Är du whitelistad på serven? Ja!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad för några riktigt klantiga saker när jag var ny. Tex combat logging som jag aldrig och då menar jag ALDRIG skulle göra i nuläget. Har även blivit bannad för suntförnuft och mask på gz vilket bara är klumpigt av mig. Detta är verkligen något jag tagit lärdom av och något som inte sker längre. På ett sätt och vis är det tur att jag blivit bannad för dessa saker för jag har verkligen lärt mig av dessa misstag och förbättrat min RP nivå.

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? Detta förstår jag till 110%. Jag tycker 'ven det är en solklarhet att man ska hålla din RP nivå extremt hög om man ska få denna chansen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, Multistaden är den ända servern jag spelar på pga dess höga RP nivå och deras extremt sköna staffs.

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? Nej, bara att jag (som jag redan sagt) skulle hålla en extremt hög RP nivå och ha väldigt kul. Skulle följa alla regler till 100% och verkligen RPa som man ska. Hoppas även ni ger mig denna chansen så jag kan visa vad jag går för samtidigt som jag har väldigt kul! <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka