Nekad Hubbe | Ban överklagan [vedo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hubbe

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Hubbe

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gasgsaaaaaa/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Vilgot

Vad är din discord tagg? HÄST#0152

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Banned for Combatlog

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lämnade när polisen skulle gripa mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev påkörd av en kille på mc vid polisstationen så jag valde att konfrontera honom och då kallade han på polis och sa att jag var beväpnad vilket jag (var) med kniv. Dock så visade jag aldrig kniven och ville inte bli av med den bara för att en spelare chansar att jag är beväpnad bara för skojs skull. Däför valde jag att lämna så att jag inte skulle bli av med min kniv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som jag skrev ovan så fail rpa han som anmälde mig till polisen och chansade på att jag var beväpnad , så ja jag tycker det är en felaktig bannlysning.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunna gjort så mycket blev tazad och en hel drös av poliser sprang efter mig ;).

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte combatlogga.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka