Nekad Hotsauce Henry | Ban överklagan [Denstora]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hotsauce Henry

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/domboq

Ditt Hex-ID: 11000010f7db4f3

Vad är din discord tagg? DomboQ#7361

Vem var det som bannade dig? MORKIL_

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade säga "hur revivade du?" till en snubbe som jag hade dödat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid motellet och vänta på att min polare skulle göra något i sitt rum, då kommer en snubbe fram till mig som tydligen är server vakt och heter något med simon hazizade och frågar "är det du som va kaxig" och då svarade jag "jag känner inte dig" och då slognn han till mig. Då tog jag fram min kniv och högg han, då hoppade han in i polen och då tog jag fram mitt vapen och skjöt han så att han dog. Sen efter 5sek tpades han upp i luften och revivade sig själv. Då råkade jag säga "Hur revivade du" istället för "hur kom du tillbaka till liv" Så tpar "Morkil_" dit och bannar mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte jag gjorde fel eftersom han bröt mot en regel genom att antingen reviva sig själv eller kalla in en admin efter han har dött. Jag sa en sak fel och sa "bror jag sa fel jag menade hur kom du tillbaka till liv"

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. OOC, Copbait, Powergaming. Jag har lärt mig att inte prata om saker out of character, inte baita poliser och att köra ordentligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kan inte just gå tillbaka i tiden och ändra ett ord som jag RÅKADE säga till en kille. För det första gjorde han fel genom att be adminen reviva han utan anledning. Han startade ett bråk och jag avslutade det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Med tanke på att du inte lärt dig något efter denna ban är det ganska tydligt varför du blivit nekad. Läs reglerna igen-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka