Accepterad SEAN35 | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SEAN35

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199878688232/

Ditt Hex-ID: 11000017258cde8

Vad är din discord tagg? sean353535

Vem var det som bannade dig? eminswe

Bild på banmeddelande: IMG_3666.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att staff valde att banna mig eftersom jag deltog i olämpligt skojande vid polisstationen och för att jag revivade en kollega utan någon bra rollspelsmässig anledning. Jag agerade impulsivt och bröt mot reglerna, vilket gjorde att mitt beteende uppfattades som fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad var jag med en kollega på väg till polisstationen för att lämna in en gripen person. Efter inlämningen satt några kollegor och skojade och började tasera våra däck. Jag reagerade dåligt och försökte köra bilen mot dem, men blev själv taserad. Efter det använde jag taser tillbaka mot dem, vilket var fel. Senare, vid en klädbutik, revivade jag min kollega eftersom han hade blivit taserad flera gånger och överkörd. Jag trodde då inte att det bröt mot reglerna, men inser nu att det var fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag tar ansvar för det som hände och förstår varför bannen kom. Jag har alltid försökt vara en bra spelare och haft en bra relation till staff, men den här gången gjorde jag dåliga val som ledde till det här.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde helt enkelt ha följt reglerna och inte skojat på det sättet. Jag skulle ha låtit bli att reviva min kollega utan en riktig RP-anledning och istället hanterat situationen mer professionellt. Framför allt borde jag ha tänkt efter innan jag agerade och tagit min roll mer seriöst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket. Framför allt att alltid följa reglerna och hålla en hög nivå på RP, särskilt när man har en staffroll och andra ser upp till en. Jag har också förstått att impulshandlingar kan få stora konsekvenser och att man alltid måste ta ansvar för sitt agerande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Både i vc tidigare och här verkar du förstå ditt problem. Jag kommer därmed vara snäll och ge dig en andra chans. Detta med nattlall är något jag inte vill se igen, du förstör inte bara för dig, utan andra spelare på servern och servern den själv. Vill verkligen se nu en förbättring från dig, som också likaså varit delaktig o staff teamet som ska kunna reglerna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka