Nekad Kenan123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurra0151

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199384169495/

Ditt Hex-ID: 110000154df0c17

Vad är din discord tagg? yoyo.619

Vem var det som bannade dig? tror raxy klakesko ban för staff abuse

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-06-12 120646.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag gjorde det dåliga valet att revive mig efter jag blev skjutten i en skottlossning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i en skottlossning då min vän hade blivit skjutten jag gick dit och sat i bilen och fick skott ti huvudet sen eftter 6 minutter när dom gick revivade jag mig själv och höll inte ner e vilket man ska göra för respawna jag revivade mig själv sen blev jag bannad av raxy

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mittt fel och ingen annans jag gjorde dumtt beslutt och försörde förtroendet som jag hade eftersom atttt vara sttaff ska man hjälpa folk och intte försötra rpen som jag gjorde i det scenarion. jag förstår den dagen tappade servern väldigt mycket förtroende för mig och jag respektrerar det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad men intte många gånger innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? änkt mer vad jag gör hur det kan påverka servern och hålltt ner E och respawnat som alla andra och inte använda mina perms till min fördel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolout

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det

Du är bannad för du gjort montage också

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka