Nekad Holm | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Holm

Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199154525852/

Ditt Hex-ID: steam:1100001472ef69c

Vad är din discord tagg? Holm #0563

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-01 235913.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag absolut inte värnade om mitt liv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte bil som vanligt och sedan kommer de en blå gemera som hade skjutit mot mig och då började jag öka farten lite i stan och sedan råkade de pitta till min bil tror jag som gjorde att den gick sönder och då rpade jag på skadorna. Sedan sprang jag till en buske och gömde mig och sedan kom det en grabb till mig och då riktade jag på han och sa att han skulle sticka därifrån och sedan sprang och och den grabben sprang efter sedan blev jag ned skjuten och sedan sprang han fram och lootade mig när jag låg ner och då reste jag mig upp och sköt men då hade han börjat rikta som gjorde att jag inte värnade om mitt liv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var absolut inte felaktig eftersom att jag inte värnade om mitt liv

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag var i fängelset och höll på att lalla och springa runt och sjunga massa saker och jag lallade väldigt mycket och vet att detta var väldigt mycket lall som inte är okej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag kunde inte lallat kunde istället stå och prata med några och inte springa runt och skrika elr jag skrik när ja sjöng men ja skulle kunnat prata med folket som var där istället och tagit de lugnt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja arr absolut inte skjuta när någon rikta utan att jag tar upp händerna och rolespelar att jag är skit rädd!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka