Accepterad حركة المقاومة الا | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
107
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199485944407/

Ditt Hex-ID: steam:11000015af00257

Vad är din discord tagg? mohammedde1f

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-17 120853.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? varför jag tror att bubblegum valde att banna mig är för att jag hoppade ut och började springa när polisen riktade emot mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och var vid mitt gäng hus och tänkte köra ut med en insurgent efter att jag körde ut på gatan och svängde så stoppade polisen mig då jag körde olagligt efter att en av dom hoppar ut och säger att jag ska stänga av bilen så lallade jag med dom och sa att jag inte hörde han jag gjorde det för att utöka scenariot då det vart tidigt på morgonen efter cirka 2 min av att jag låssades att jag inte hörde han så valde han att tillkalla sin kollega för att försöka snacka med mig då lallade jag med han med och han valde att ta upp sin pistol och börja rikta sedan sa han `` kom ut kom ut jag svär jag kommer att klippa dig på en gång ut ´´ då valde jag att vänta typ 5 sek då jag vart osäker om jag hade vapen uppe eller inte sedan så började han räkna till 3 och jag valde att hoppa ut då jag inte ville fearrpa men så kommer en annan person och säger till mig hoppa in och då började en av dom rikta emot han så jag trodde att båda riktade jag springer cirka 1-2 steg så börjar han andra rikta emot han sedan så skjuter jag ena med tanken av att bena den andra men jag såg ej han så jag tänkte hoppa in i han andra grabbens bil men så kom han framför mig då dödade jag han men som sagt jag tänkte bena han men mitt vapen va 2 shott sedan så åkte vi iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det vart inte felaktig och jag kan förstå varför han valde att ta dom återgärderna till 100%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde aldrig ha börjat springa från första början och borde bara ha bröstat fängelse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mycket och denna lärdomen kommer jag använda i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka