Nekad hjorthen | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjorthen

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090519666/

Ditt Hex-ID: 1100001435e4e72

Vad är din discord tagg? Hjorthen#6578

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag och mina polare slog varandra typ en gång i klädbutiken kl 01:00 typ

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina polare var väldigt trötta och skulle sätta på oss nya kläder efter att polisen hade halvt stormat oss och vi rullar ner till klädbutiken i stan som vi då skulle byta kläder och då träffar vi en riktigt legend som man inte har sätt så mycket ingame. Så alla blir glada och kramar osv och efter det s missclickar en i våt gäng så han råkar slå en person och då visste it jag att det var missclick så jag slår han tillbaks och säger vad gör du och då slår en annan mig osv. sen blir jag skickad i 3 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var väll jag som gjorde felet då jag slog min kompis "familjemedlem" och de ska man inte göra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. håller inte riktigt koll på mina banns men jag vet att jag har blivit tidigare bannad av suntförnuft,powergaming,lall,ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde pratat mig ur det och inte slått till han efter hans missclick på personen vi hade saknat väldigt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig att inte slåss på en sån öppen plats.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka