Nekad kimpens_pubis | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klimpens_pubis4

Icke Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
66
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198123925574/

Ditt Hex-ID: 110000109c14046(hex)

Vad är din discord tagg? klimpens_pubis

Vem var det som bannade dig? anti cheat

Bild på banmeddelande: bannnnn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte varför jag blev bannad av Anti Cheat, då jag inte fuskar. Det som hände precis innan jag blev bannad var att jag jagade ett annat gäng, sedan skulle jag hoppa ut för att rikta på dem, då blev jag bara bannad trodde att jag hade gjort något fel, men sedan så såg jag att det inte var en vanlig ban utan en anti cheat ban, då blev jag helt paff.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag och min kompis körde runt i en bil när vi såg några som vi hade krig med, då körde jag fram för att prata med dem, då körde de iväg och det blev en biljakt, jag kommer sedan ikapp dem vi jagade och jag bestämmer mig för att hoppa ut ur bilen och föra en konversation med dem, då blev jag bannad från ingenstans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är felaktig skulle aldrig få för mig att fuska på denna server, som ni ser har jag spelat på Unive i 4 år började i 2021, har lagt flera antal pengar på olika saker, har även haft alldeles för kul för att riskera att inte få spela på denna server igen. Var med om en sådan har ban tidigare som ni kan säkert se på mina tidigare överklagningar. Där jag också blev felaktigt bannad av anti cheaten.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har tidigare bans men inget av liknande slag. Detta är inget som jag stödjer alls vilket är därför jag tar det på stort allvar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte har inte gjort något fel, hoppade ut ur min bil för att prata och blev bannad av anti cheat då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej inte direkt, då jag inte har gjort något fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka